Sept 2020 baby's

<p>Hierbij een nieuw topic voor de mama's die in sept 2020 een kindje hebben gekregen! Leuk om van jullie te horen hoe het met de kleintjes gaat ❤️</p>

Zie nu alle reacties op het vorige topic pas! Gewicht/ lengte/ geslacht/ aant welen baby vind ik leuk om te vergelijken ?

Rozenmeisje; Jongen ? 16 weken - 6,5 kg - 64 cm ??? 

Ja zo leuk!!
Lalana kan me dat dubbele gevoel heel goed voorstellen. Maar je start dus in de kerstvakantie? Lijkt me best gek. Mijn officiele verlof eindigt ook maandag maar ik plak er nog 2 vakantieweken aan. 4 januari start ik weer. Moet je op locatie werken of voorlopig vanuit huis gezien de lockdown?
Hier zijn we hard bezig met oefenen op de buik liggen (als hij wakker is) hij vindt het niet top. Hahaha. Maar er zit wel vooruitgang in gelukkig. 

Rozenmeisje; Jongen 16 weken – 6,5 kg – 64 cm
Kimmoe: Jongen , 15 weken , 6,3 kg, 63 cm
Runbabyrun: Jongen, 11 weken, 6,4 kg, 59 cm (gewicht van vandaag, lengte van 8 weken afspraak)

Runbabyrun: Jongen, 11 weken, 6,4 kg, 59 cm (gewicht van vandaag, lengte van 8 weken afspraak)
Bo-Belle: Meisje, 12 weken, bijna 6kg, 59cm (toevallig vandaag bij cb geweest haha) 

Bo-Belle: Meisje, 12 weken, bijna 6kg, 59cm (toevallig vandaag bij cb geweest haha) 
Lalana: Meisje, 11 weken, 5,7 kg, 61cm. 
Leuk dit! Wat groeien ze allemaal hard! Ik ga idd net voor de kerst weer werken. Hopelijk daardoor rustig beginnen. Ik werk gewoon op locatie, geen gedoe met thuiswerken met 2 kleintjes gelukkig. En m'n man heeft kerstvakantie dus ik hoef haar lekker ook nog niet weg te brengen. 

Terug
Bovenaan