Sept 2020 baby's

Ik ben 5 weken geleden, dus dat de kleine 10 weken was, begonnen met werken. Jeetje wat was dit zwaar zeg! Moet er wel bij vertellen dat het na twee dagen wel weer goed zat EN ik werk ivm corona vanuit huis dus in de pauze kon ik lekker even de babyknuffels pakken!

Ik moet zeggen, al voel ik mij heel slecht als ik dit toegeef, dat het ook wel weer fijn is om te werken. Even weg van de babypraat en even met andere mensen!

Ons meisje heeft vandaag voor het eerst omgerold van buik naar rug! Daarnaast heb ik een konijn met rinkels opgehangen aan haar muziekmobiel waar ze de hele dag door mee speelt. Ze is zo 2 uur zoet daarmee! Hebben jullie nog tips voor babyboekjes??

Wat knap Sumi, al omrollen! Ik snap dat je werken ook weer fijn vindt hoor! Ik heb ook wel wat uitdaging nodig merk ik. En ik ga weer collega's zien, wat ik na zoveel thuis zitten ook wel weer fijn vindt. Idd even iets anders dan baby's.
Hier kijkt de kleine meid veel naar haar boxmobiel en naar alles wat haar grote broer doet. Een tweede kindje wordt automatisch vermaakt haha. Van die boekjes die knisperen zijn vaak wel een hit. Kun je samen bekijken maar kunnen ze ook zelf lekker voelen.  

Ik heb het vorige topic gemist, maar ook een september baby
meisje, 12 weken, bijna 6 kilo (thuis gewogen), geen idee hoe lang. Maandag naar cb dan weer meten en wegen en de eerste prik.
Eigenlijk gaat het heel goed. Nog niet heel veel tijd voor mezelf?, maar ze gaat steeds meer spelen waardoor ik dan toch normaal kan ontbijten of een kopje thee drinken. Slapen overdag is wel een uitdaging. Soms gaat het goed, soms niet. Het is alleen van te voren altijd een gok of ze wel of niet gaat slapen.

Leuk Sumi, ons kereltje rolde ook met 15 weken voor het eerst om. Qua spelen lees ik graag mee voor tips, hij kan zichzelf niet echt goed vermaken haha.. Dus wat is een konijn met rinkels? ?
Qua boekjes is bij ons "baby ziet.." een succes vanaf het springetje met de patronen. Laatste pagina is een spiegeltje dat vindt hij ook leuk. Maar het liefst wil meneer rondgedragen worden en overal naar kijken. Vooral naar buiten, ik lijk wel een gluurbuur ?
Leuk om de verschillen in groei en gewicht te zien. Kan effe niet naar de vorige pagina maar geloof dat het kindje van Kimmoe en onze aardig gelijk opgaan. Het kindje van Runbabyrun gaat wat harder ☺️ Maar misschien ook zwaarder geboren. Ons mannetje was nog geen 2800 gram.
Wij deze week naar cb voor vaccinaties, heb getwijfeld maar vind de risico's van niet vaccineren niet opwegen tegen de eventuele bijwerkingen zover bekend. Maar wel moeilijk en vind het ook wel spannend, spuitjes voor ons kleine mopje ?

Leuk dit! 
Hier nog net een augustus baby. 
Meisje; 16 weken 5,7 kilo en 60 cm
mijn verlof eindigt 11 januari. Totaal 21 weken verlof gehad en ben toch wel toe aan weer wat anders dan baby’s haha. Ook al thuis gewerkt aan het einde vd zwangerschap en wegens corona ook veel thuis.?

Ooh Rozenmeisje 2800 gram. Die van mij was 4500 bij de geboorte haha. Wat een verschil, terwijl ze nu allemaal redelijk gelijk op gaan idd. 
Mijn meisje heeft trouwens afgelopen week de prikken al gehad (eigenlijk door een foutje van t CB zo vroeg) maar gelukkig had ze nergens last van. Dus dat kan ook! 
Qua entertainen is de wipstoel hier ook favoriet. Dan zit ze gewoon te kijken wat ik doe. Zolang ik maar tegen haar klets en af en toe naar haar lach. 
Ook de nieuwe dames: welkom en leuk dat jullie meekletsen!

Terug
Bovenaan