September 2022 babies

Heeey,

Ik ben 1 week terug er achter dat ik 6 weken zwanger ben. Dit is echt mega leuk nieuws..
Nu nog afwachten op de echo en daarna de familie vertellen en dan inkopen doen.. ik kan niet meer wachten !!

En jullie ?

Gefeliciteerd Gebruiker10376168, ja de tijd tot de eerste echo duurt altijd erg lang. Dat vind ik in iedergeval. Hopelijk heb je weinig klachten en voel je je goed. Wij zijn zwanger van de 2de nu 5 wkn, maar heb niet echt het idee om het van de daken af te schreeuwen, misschien komt dat ook omdat ik eigenlijk geen klachten heb, waardoor ik erg onzeker ben. Bij de eerste verging ik al een paar dagen voor de NOD van de pijn in mijn borsten, daar heb ik nu helemaal geen last van. Af en toe een beetje misselijk met vlagen en in de avond iets eerder moe maar geen idee waar dit door komt. Spullen kopen heb ik nog helemaal geen behoefte aan, dat komt bij mij denk ik pas na de medische echo van 20 wkn mogelijk eerder nu we ook met 13 wkn een echo hebben. Geniet van je zwangerschap

Ohhh wat jammer dat je het ook zo ervaar.
Ik ben ook van mijn 2e zwanger met lichte klachten zoals vermoeid, maagzuur.. soms een misselijk gevoeltje..
Maar ook voor mij is dit heel eng geen idee hoe en wat wegens mijn eerste kindje daar kwam ik pas bij 7 maanden zwangerschap achter dus heb niks mee gemaakt... nu wil ik genieten en dat doe ik al redelijk maar zodra ik die goede echo heb kan ik het mijn ouders vertellen en winkelen eindelijk..

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger vorige week de eerste echo gehad.
Kloppend hartje en al :)
9-9-2022 uitgerekend.
Volgende week woensdag weer een echo,helaas nu geveld door COVID....
Gelukkig valt het mee en bijna nergens last van behalve een beetje verhoging.

he meiden wat leuk hier ook uitgerekend sept alleen moet mijn echo nog krijgen 8 feb staat die gepland ben erg benieuwd, vorige zwangerschap tijden de echo was het niet goed vandaar al vroeg een echo!! ik heb ook weing echt zwangerschaps klachten beetje lichte krampen en gevoelig voor geuren, hoop dat het goed blijft gaan. leuk om zo te kletsen met zn alle iedreen heel veel plezier en een goede zwangerschap!!

Heyy, wat leuk! Nog gefeliciteerd.
Ik hoop dat alles goed komt en gelukkig heb je niet hele erge klachten haha..
Ik heb 10 feb een echo net iets na joune haha..
Maar heel gezellig is dit om met andere hier over te kunnen hebben die het zelfde mee maken.

Wat zouden jullie er trouwens van vinden van een groeps appje?
Van de dames die begin tot eind september uitgerekent zijn.. zodat we elkaar misschien kunnen helpen als we iets niet weten en deze tijd door te komen als het niet zo gaat..

Terug
Bovenaan