September 2022 babies

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van ons eerste kindje en heb dinsdag mijn intake en echo bij de verloskundige. Een groepsapp vind ik ook wel leuk. Om een beetje onze ervaringen te delen enzo

@gebruiker 10376168 leuk idee ik ben zeker voor!! ga jij de groep aanmaken en heb je een emailsdres dan stuur ik mijn nummer door?

Ik weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben en zit nu in m’n 5e week. Voor mij is het m’n eerste zwangerschap dus is wel spannend. Op 15feb heb ik de eerste echo, waar ik heel veel zin in heb. Vooral om te weten of tot dan alles goed is gegaan.
Momenteel alleen last van wat kramp en beetje benauwdheid, voor de rest nog niet heel veel klachten, maar wat niet is kan nog komen.
Voor nu berekend op 24sep, maar ook dat kan natuurlijk nog wijzigen na de echo.
En iedereen gefeliciteerd natuurlijk ?

Gefeliciteerd allemaal!

Er was al een ander topic voor september en daar had ik destijds al in gereageerd. Maar bij deze hier dan ook nog maar ?.
Volgens online berekening ben ik 24-09 uitgerekend. Eerste echo pas 14-02 dus nog flink geduld hebben...

Er zijn ook al diverse appgroepjes waarvan ik er al bij 1 zit, dus daar laat ik het voor nu bij. Maar zal hier ook wel beetje meelezen ?

Terug
Bovenaan