September baby.. net als mama.

<p>Al een half jaar gestopt met de pil zonder dat iemand het wist.. mijn broertje en zijn vriendin hebben al een kleine meid van 3 en waren zwanger van de 2e maar helaas een miskraam. Mijn broertje en ik zijn beide in september jarig en we waren al eens alle maanden aan het tellen waarin er nog niemand jarig was een grapte zo dat we dan maar goed moesten plannen om in die maanden uit te komen.  Afgelopen kerst grapte ik nog voorzichtig dat als ze zwanger zouden raken het een september baby zou worden en dat die overgebleven maanden niet gevuld zouden worden.. niet wetende dat ik toen zelf al een paar weken zwanger was dus wij nu zelf ook een september baby krijgen. Ik ben op 24 sept jarig en ben uitgerekend op 9 sept. 4 februari hebben we de eerste echo. Zo spannend allemaal!</p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een september mama in verwachting van een september kindje. Mijn dochter werd op de verjaardag van haar papa geboren dus wie weet? Hihi. Geniet er lekker van en een mooie eerste echo gewenst! :)

@MNBL Haha jeetje hoe is het mogelijk ??. Heb je 365 dagen om uit te kiezen en dan juist die dag Haha. Wel een leuk verjaardagscadeau ? zou wel heel grappig zijn als dat met jullie tweede kindje met de moeder zo zou zijn. wanneer ben jij precies uitgerekend? 
Misschien een rare vraag maar zou je het leuk vinden om contact te houden? We moeten het nog zo'n 6 weken geheim houden en vind het zo moeilijk. Dan kan ik er tenminste met iemand een beetje over praten. Misschien hebben we allemaal wel dezelfde kwaaltjes.

@droommama wauw! Ook pas zo kort dus. Wij weten het zelf ook pas sinds afgelopen woensdag en donderdag meteen naar de huisarts geweest. Ga jij ook naar de huisarts of hebben jullie meteen de VK gebeld?
Misschien een rare vraag ook voor jou, maar zou je het leuk vinden om contact te houden? We moeten het nog zo'n 6 weken geheim houden en vind het zo moeilijk. Dan kan ik er tenminste met iemand een beetje over praten. Misschien hebben we allemaal wel dezelfde kwaaltjes.

@BatchataLove ja niet te geloven hoe dat gelukt is. Ik ben (volgens mijn eigen berekening) 19 september uitgerekend en 25 september jarig. Komt gevaarlijk in de buurt he. Lijkt me heel leuk om hier met een andere mama over te praten, wij moeten het ook nog lang voor ons houden. Hoe zie jij het contact voor je?
Liefs!

@MNBL Ohh dan ben je maar 1 dag na mij jarig! Ook een weegschaal dus! Er bestaat een app wat je met Whatsapp kan vergelijken maar ipv dat je je telefoon nummer uitwisselt werkt deze app met een gebruikersnaam. Het heet Kik. Dan komt je telefoon nummer ook niet zo open en bloot op een site te staan. Lijkt dat je wat? 
Groetjess,,

Haha dat hebben wij met augustus! Ik de 28e jarig, mijn dochter is de 14e geboren (was de 19e uitgerekend), mijn zusjes zijn op 9 en 10 augustus jarig en mijn vader op 7 augustus!
We moeten crowdfunding starten voor verjaardagscadeaus ?

Terug
Bovenaan