September baby.. net als mama.

@BachataLove Ik heb net de VK gebeld maar die wees me meteen door naar het aanmeld formulier... Hopelijk belt ze vandaag terug want morgen ben ik weer aan het werk. Wil zo graag een afspraak maken!
Idd lastig om zo lang nog stil te zijn. ik heb het gister alleen aan mijn beste vriendin verteld. Maar denk niet dat ik nog 6 weken ga wachten met het aan meer mensen vertellen. Een vriendin is nu 8 weken en heeft het vorige week aan onze vrienden groep verteld met 7 weken. 
Hoe doen jullie het met wijn en eten? Ben ook best bang dat het nu gaat opvallen als ik straks geen wijntje neem haha.
En hoe oud zijn jullie? Ik vind het ook leuk om contact te houden!

@NewMomL haha ja dat snap ik heel goed! Wij doen ook altijd geld bij elkaar leggen met zn alle. Maar snap dat het een heel gedoe kan zijn soms haha. Prachtig.

@droommama oei dat is wel heel vroeg om te vertellen! Bij mij weet ook alleen mijn beste vriendin het. Ik drink sws al niet heel erg veel wijn maar je zou misschien kunnen zeggen dat je heel erg dorst hebt en wijn dan niet lekker vind om meerdere slokken van te nemen ofzo? 
Ik ben 29 ? als je contact wil houden dan kan je misschien kik downloaden? Dat is een soort whatsapp zonder tel.nr. met gebruikersnaam.

Terug
Bovenaan