September dan een vruchtbare maand?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

In augustus zijn er niet heel veel mensen hier zwanger geraakt! Zou september dan vruchtbaarder zijn? Latren we het hopen!

Wie schrijft mee?

Groetjes Roos

Hallo Roos,

Ik ga ook meedoen!

Alleen... eerst 4 weken foliumzuur slikken voordat ik met de pil kan stoppen. Hebben jullie dat ook gedaan?

hoi gerdien

ik ben foliumzuur gaan slikken nadat ik al 2 maanden van de pil af was (was het vergeten),

Hoi allemaal, ik sluit me ook bij jullie aan. Mijn NOD valt op 18 september.

Roos, ik heb nog een berichtje voor jou en knutseljuffie achtergelaten op het "oude" forum van NOD tussen 20 en 25 augustus.

En meiden, inderdaad zsm foliumzuur slikken, 4 weken voor de conceptie zodat de spiegel in je bloed hoog genoeg is.

xx Luna

hoi mamaroos

jaaa we gaan 100% voor september..............
laten we hopen dat dit de vruchtbare maand zal zijn voor ons allemaal!!!
ik heb   in de wk van10/15 sept mijn nod!!
xxxx
lilian

Hallo allemaal,

ik wil ook wel met jullie mee kletsen. ik verwacht ongeveer op 20 september mijn NOD. Dus we wachten in spanning af. Maar eerst komen mijn klus dagen er nog aan.
Iedereen suces.

groetjes yvonne

ik denk dat dit mijn cyclus verhaal is,,, als t is zoals ik denk dan heb ik afgelopen maandag 27-08-07 mijn eisprong gehad..dan heb ik ongeveer een cyclus van23 dagen[na je ei duurt t +_ 14 dagen tot ongi TOCH?] ik heb ook t slijm gecheckt en dat was zat en zon het ergst....... dus ik denk ma ei gehad...
nou vrijdag en zondag geklust en woe. dus nu afwachten...ik doe ook ovulatietesten en daarop had ik vrijdag een heeeel licht 2e rose streep ,en zat iets meer ,en zondag wa t op zn rose-st ,maar niet zo rose als de controle streep!! maar ma werd t weer minder dus ik denk dat mijn eisprong snachts is geweest en dat ik daarom niet zn felrose   streepje heb gehad..
we wachten af
xxx lilian 30..

Mag ik ook meedoen dames, mijn nod is 2 september, en als ik dan zwanger blijk ben ik uitgerekend op 11 mei 2008 (moederdag)...

Zou leuk zijn na 15 rondes toch?

Terug
Bovenaan