September dan een vruchtbare maand?

Hoi meiden,
Ik schrijf ook even mee, intussen bezig aan de 7e ronde en vanaf 18 september mijn nod.
Gerdien ik zou stoppen met de pil zodat je lichaam kan ontpillen, kan wel even duren heb ik gemerkt. Tenminste ik hoop dat het daaraan ligt dat ik nog niet zwanger ben.
Ik hoop ook dat september een megavruchtbare maand word!!
Groetjes,
Famke

Hoi Roos!!
Het lijkt mij een goed idee om in september massaal zwanger te raken!! Nieuwe maand, nieuwe kansen!! Wij gaan er voor!!
Groetjes Sjors........

Ik hoop het idd, dat het een vruchtbare maand word. Baal er een beetje van dat ik alweer ongesteld ben... Maar nu wordt het klussen in onze vakantie, dus
wie weet...! Succes allemaal!!!!
Groetjes, Esther.

Hallo meiden, ik zou ook graag meekletsen. Mijn NOD is ongeveer 15 september.. Wat duurt dat lang he zo'n maand.

Augustus was onze eerste poging voor een tweede kindje. We hadden niet verwacht dat het meteen raak zou zijn. Hopelijk is het, net zoals bij de vorige keer, bij de tweede poging wel raak. Mijn NOD is 17 september.  

Mamaroos begrijp ik uit jou oproepje dat de RD bij jou zijn gearriveerd?    

ik doe ook mee!
Mijn NOD zou 16 september moeten zijn (ben dan precies 2 jaar getrouwd, zou leuk zijn ) Maar omdat we niet bewust ontpillen kan het natuurlijk anders lopen. Dat zien we vanzelf wel, vooralsnog ga ik van 16 september uit!

Groetjes Koekeltje

Hallo,

Ik hoop ook echt voor ons allemaal dat het een hele vruchtbare maand gaat worden. Ben in ronde 10 beland en heb rond 11 sept mijn nod.

x-vlinder

ik hoop ook dat we deze maand allemaal zwanger raken
we zitten in ronde 8 voor het 1e wondertje,nod is 8/11 september(25/28)dagen

xxx

Terug
Bovenaan