hey allemaal,
gezellig nog meer zwangere meiden!
Hier ook een onzekere hoor, had een topic geplaatst over de menstruatiepijnen en dit kan het groeien van je baarmoeder zijn.
had dr bij mn vorige zwangerschappen ook geen last van.
Bij mij blijft het in ieder geval tot 19wk spannend, want de vorige zwangerschap is bij 19wk spontaan begonnen...
Ik heb ook veel honger haha... en ook erg moe, dan de menstratiepijnen, maar dat is het dan ook wel.
Oja, voor mijn zoontje die in juni 2jr wordt hebben we een groot bed aangeschaft, (gekregen van neefje) Deze met een hekje ervoor, dus wij gaan ws rond juni/juli oefenen om hem in een groot bed te leggen.
Ook hadden we bij de vorige zwangerschap een dubbele buggy (van Mutsy) aangeschaft en deze gaan we denk ik alsnog gebruiken.(ligt nog ergens bij mn ouders op zolder) Wel zo makkelijk hoewel mn zoontje tegen die tijd ws wel op een plankje kan staan...
Ik had de 24e afspraak bij vk, maar kan mn vriend niet mee, dus ik vandaag gebeld om te verzetten, kan t alleen maar later!!!! Nu dus pas 8febr (uit mn hoofd) een afspraak!!! Nog later...pff... als het goed is belt de vk mijzelf nog en hopelijk kan ik de echo zo nog vervroegen!
Of zouden jullie in mijn geval toch de gyn bellen? Deze mocht ik altijd bellen, maar echt nodig was het niet dat ik daar onder controle ging...
gr. Saskia.