Hoi hoi, snap niet helemaal waarom we nou een nieuwe topic hebben gekregen, hopelijk wordt er binnenkort een forum aangemaakt. Dan kunnen we diverse onderwerpen aansnijden zonder dat alles door elkaar komt. Maar goed.
Ik snap de onzekerheid van sommigen van jullie heel goed. Voor Daniel heb ik ook een miskraam gehad, rond de 8 weken. En zeker als je er al meerdere hebt gehad. Janneke, ik leef met je mee en bid je van harte toe dat het deze keer helemaal goed gaat en jij straks ook kan genieten van een kleintje.
Ik ben sinds zondag eigenlijk de hele dag misselijk, wel heel mild gelukkig, maar wel vervelend. Ik eet de hele dag door maar kleine beetjes en heb het meest zin in vette hap en andere ongezonde dingen, maar ik probeer het rustig te houden

Toen ik zwanger was van Daniel heb ik heel veel frikandellen gegeten, ik denk zeker wel 4 keer per week dat 's avonds de pan aanging. Nou ja, ik was binnen het jaar weer op mijn oude gewicht en nu dus weer zwanger. Afvallen schuiven we nog maar weer even vooruit

Verder ben ik heel moe. Mijn man is nu hovenier en heeft vorstverlet, kan ik lekker 's middags even rusten. Ik ben namelijk zelfstandig gastouder en heb dus elke dag kindjes over de vloer plus Daniel. Maar tot nu gaat het goed, bij Daniel was ik echt ontzettend moe en moest ik met 3 maanden stoppen met werken, toen werkte ik nog buitenshuis.Het scheelt wel dat ik nu dus thuis werk.
Voel ook van alles in mijn onderbuik, niet echt menstruatiekrampen ofzo, maar wat gerommel. Vorige keer had ik rond de 18 weken ontzettend veel last van bandenpijn, dat was echt niet leuk. Ik hoop dat ze nu wat makkelijker meerekken haha.
Maandag 19 januari 1e afspraak/intake bij verloskundige, dan hoor ik wanneer ik voor 1e echo mag. Spannend hoor, vorige keer kon ik het zelfs bij de 20 weken echo maar moeilijk geloven dat er een kindje in mij groeide. Pas toen ik het echt begon te voelen(bij 21 weken) ging ik het langzaam geloven, gek he?!
Groetjes, Yvette