September uitgerekend nog bijna geen buik

<p>Hoi mede zwangere,</p><p>ik ben 23 weken zwanger en  september uitgerekend... </p><p> </p><p>ben benieuwd hoe het met andere gaat die even ver zijn?</p><p>mijn buik groeit volgens de vk goed maar zelf vind ik ehm echt mini, moet hele strakke dingen aan om ehm te showen, terwijl ik zelf vrij vorst ben hoor... benieuwd naar jullie verhalen...</p><p> </p><p> </p>

Hoi.
Is bij iedereen heel verschillend. Ligt aan de ligging van de baarmoeder, bouw moeder, grote van het kind, hoeveelheid vruchtwater en ga zo maar door. Ben zelf 22.5 zwanger van mijn vierde kindje. En mijn buik is enorm. Kreeg van het weekend al te horen gelukkig dat je niet lang meer hoeft. Zal wel pittig zijn zo die laatste loodjes met die hitte... 
Dus zou liever een kleiner buikje hebben. Zit zo gigantisch in de weg. Bij mijn eerste kindje had ik ook niet zo'n grote buik op Dit termijn.
Maar snap wel dat je graag wil pronken met je buik. Maar hij komt echt nog wel. En dan denk je pff wat is hij groot haha... 

Hoiii
Ik ben ook in september  uitgerekend  en heb ook nog een bescheiden buikje.
Ik had tot de 17 weken niks en was helemaal plat en vanaf toen is het gaan  groeien en zie je wel een buokje maar nog  heel bescheiden hoor.
Aan de ene kant ben ik er wel blij mee. Nu ik weet dat alles goed zit en de kleine toch goed groeit. Des te minder huid heb je straks en des te minder hoeft eraf. 

Morgen ben ik 21 weken en ook ik heb bijna geen buik. Ze zeggen dat het minder snel zichtbaar is als het je eerste kind is. 

Hoi,
ik ben nu 24 weken zwanger van mijn 2e en heb al een flink buikje. Alleen toen ik zwanger was van mijn eerste had ik rond 24 weken pas net zwangerschapskleding nodig. Hij komt echt wel die mooie buik :)

liefs

Ik ben nu 23 weken zwanger van de 1e en heb al een aardige buik die me af en toe echt  al wel in de weg zit. Ik snap dat je graag een buik wil zodat het goed zichtbaar is, maar de grote van je buik zegt gelukkig niks over de groei van je kindje. 

Grote buik, kleine buik het heeft allemaal voor- en nadelen. Ik ben zelf nu 37 weken zwanger en pas sinds ongeveer 2 weken zien mensen dat het een zwangere buik is en niet gewoon een beetje aangekomen. Aan de ene kant inderdaad jammer maar naderhand waarschijnlijk fijn! En ik kan nog steeds mn eigen schoenen strikken haha

Terug
Bovenaan