September uitgerekend nog bijna geen buik

Ik ben 25 weken zwanger van mijn 1e en een heeel bescheiden buikje zeker voor 25 weken. Volgens verloskundige is het allemaal heel mooi. 

Hier zwanger van de 3e en nu 23 weken zwanger.. Mn buik is zeker groter geworden maar niet in een mooi bolletje maar van onder tot onder me borsten plat naar voren. Niet  mooi zwanger maar dik ogend.. Totaal niet mooi
Zo heeft iedereen weer iets?

Hier zwanger van de 3e en nu 23 weken zwanger.. Mn buik is zeker groter geworden maar niet in een mooi bolletje maar van onder tot onder me borsten plat naar voren. Niet  mooi zwanger maar dik ogend.. Totaal niet mooi
Zo heeft iedereen weer iets?

Ik ben nu 17 weken zwanger van de tweede en het gaat een keer zo snel als bij de eerste. Heb echt al een behoorlijk zwanger ogend buikje! Vriendin van mij is 24 week zwanger en die heeft nog een kleinere buikje als ik al heb terwijl zei ook zwanger is van de tweede. Zegt dus echt niks en is bij iedereen anders. Als het met de kleine maar goed gaat, dat is het belangrijkste!

Ik ben ook uitgerekend in september, 22 weken Nu en begin echt een buik te krijgen. Ik merk het met alles.. kleding past niet meer, kan moeilijker opstaan, geen nagels lakken kan ik helemaal vergeten,  ook wordt scheren op bepaalde plekken een hele uitdaging Haha! 

Dus het is leuk, maar het zit ook best ikn de weg hoor ;) 

Als de vk zegt dat het goed zit.. en je hebt weinig te kiezen helaas, je buik zal nog wel iets groeien, maar voor de rest is het zoals t is, geniet gewoon van het gemak dat een kleine buik meebrengt!

( sorry forum bleef vast hangen en kan de reactie niet meer wijzigen of verwijderen)

met 24 weken had Ik in enkele dagen tijd ineens een klein zichtbaar mini buikje. Als je niet wist dat ik zwanger was zag je het niet. Weken lang mooi en mini gebleven.
Tussen de 30/34 weken werd ik ineens een enorme meloen rond 37 weken zakte ze nog verder waardoor Mn buik ook weer kleiner leek. 

Terug
Bovenaan