september

A

Anoniem

Guest
En dan is het alweer september! Wat gaat dat snel zeg.
De laatste maand voordat "onze" maand begint.
Iedereen suc6 met de laatste loodjes!

Groetjes Rinske.

Hoi Rinske!

Ik denk precies zo! Haha alleen nog deze maand en dan is het onze maand!
Waaaaah, het gaat zo snel!
Ben je er al helamaal klaar voor?

Natas

Nou ben er qua spullen enzo helemaal klaar voor! Maar voor de rest voel ik me nogal wisselend. Ben onderhand natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar mijn kindje. Zou het een jochie zijn of een meisje, herken ik er iets van mezelf in? Hoe ben ik als moeder?
Maar aan de andere kant beangstigd het me ook weleens. Ik word natuurlijk alleenstaande moeder. Kan ik dat wel? En dat er straks iemand is die zo afhankelijk van mij is. En waarvoor ik de belangrijkste persoon ben van zijn/haar wereldje.
HELLUP!

Maar gelukkig overheerst het positieve gevoel hoor. Heb er onwijs veel zin in om m'n kindje te leren kennen.

Groetjes Rinske 35,6 wk

Hey meisjes,

Ook ik heb dit soms hoor,nu gaat dat weer wat beter maar een tijdje geleden had ik het echt veel dat ik me er soms schuldig over voelde...
Heb toen opt forum erover gepraat en de andere meisjes zeiden dat ik me zeker niet schuldig mocht voelen en dat het beter is dat je het wel hebt dan niet,dat het wou zeggen dat we echt begaan zijn met ons babytje :)
Ben normaal voor het november forum want was 1 november uitgerekend maar door een geplande keizersnede zal ik op 26 oktober bevallen dus ben ik eentje van jullie geworden :)
veel succes nog he...
Liefs orchideke

31w 5 d

hoi meiden

jup september alweer wat gaat het vreselijk snel he nog even en de eerste geboortes kondigen zich aan
alleen het lijkt wel hoe langer je zwanger bent hoe meerlast je van je hormonen krijgt er zijn dagen dat ik niet te genieten ben en daan weer overdreven vrolijk het ene moment intens gelukkig met ons derde kindje en het andere moment heel onzeker maar ik las net dat ik niet de enige ben gelukkig
en de ene dag voel ik me gewoon beter dan de andere dag maar het eind komt langzaam in zicht
iedereen veel succes met de laatste loodjes en laten we er mer zijn allen nog even lekker van genieten

veel liefs angela 33,6 weken zwanger

Hoi allemaal,

Ja spannend, het komt idd allemaal erg dichtbij. Ben over ± 4 wk uitgerekend.
Net zoals jullie zijn wij ook erg nieuwsgierig naar ons kindje - hoe het eruit zal zien en of het een j / m is. Het lijkt me zo fijn om het kleintje dan echt vast te kunnen houden.

Wil jullie ook allemaal veel succes wensen en een mooie bevalling.

Groetjes Sylvia

Hoi Hoi,

Jaaaaaaaaaa, spannend allemaal hé.
Ik dacht precies hetzelfde afgelopen zaterdag. Ok, September is nu begonnen, de September mama's zijn al druk bezig met bevallen, de volgende mnd op rij is Oktober, en daar horen WIJ bij.

Ik vind het eng en spannend tegelijk.
Zie erg op tegen de bevalling maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn 1ste is en niet weet wat me te wachten staat. En ben ook wel erg bang voor de pijn.
Maar ik ben ook  zo  ontzettend nieuwsgierig naar ons kleine wondertje waar we 2,5 jaar op hebben moeten wachten.  En nu is het dan bijna zover.
Is het een jongen of een meisje, hoe ziet het eruit, hoe ben ik als moeder, kan ik het allemaal wel goed doen etc etc.........??????? Ik kan niet wachten totdat ik hem of haar in mijn armen heb, het komt nu zo dichtbij allemaal.

Aan de andere kant heb ik nu net sinds vrijdag verlof en vind het ook wel heel geweldig om nu optimaal van mijn buik te kunnen genieten zonder constant naar je werk te moeten en moe te zijn.

Dus.....ik wil nu nu graag zo'n 5 -6 wkn van mijn groeiende buik genieten. Ik zou mijn buik wel missen hoor als hij weg is, is wel heel bijzonder.

En daarna........lekker van mijn kleintje.

Kruimel ( 34 + 4 wkn )

Terug
Bovenaan