Hoi Hoi,
Jaaaaaaaaaa, spannend allemaal hé.
Ik dacht precies hetzelfde afgelopen zaterdag. Ok, September is nu begonnen, de September mama's zijn al druk bezig met bevallen, de volgende mnd op rij is Oktober, en daar horen WIJ bij.
Ik vind het eng en spannend tegelijk.
Zie erg op tegen de bevalling maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn 1ste is en niet weet wat me te wachten staat. En ben ook wel erg bang voor de pijn.
Maar ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig naar ons kleine wondertje waar we 2,5 jaar op hebben moeten wachten. En nu is het dan bijna zover.
Is het een jongen of een meisje, hoe ziet het eruit, hoe ben ik als moeder, kan ik het allemaal wel goed doen etc etc.........??????? Ik kan niet wachten totdat ik hem of haar in mijn armen heb, het komt nu zo dichtbij allemaal.
Aan de andere kant heb ik nu net sinds vrijdag verlof en vind het ook wel heel geweldig om nu optimaal van mijn buik te kunnen genieten zonder constant naar je werk te moeten en moe te zijn.
Dus.....ik wil nu nu graag zo'n 5 -6 wkn van mijn groeiende buik genieten. Ik zou mijn buik wel missen hoor als hij weg is, is wel heel bijzonder.
En daarna........lekker van mijn kleintje.
Kruimel ( 34 + 4 wkn )