september

He hallo,

Ik denk er precies zo over. Eerst was ik met yoga degene zonder buik, die als laatste zou bevallen en nu ben ik bijna de eerste. Zo'n gek idee, het is ineens zo ontzettend snel gegaan.

Ook ik kijk heel erg uit naar het kleine mensje in m'n buik. Zeker nu ze zich regelmatig laat voelen en de bewegingen duidelijk zichtbaar zijn  (ik heb de placenta aan de voorkant, dus dat heeft heel lang geduurd). Maar ik vind het wel heel erg spannend, want hoe zal de bevalling zijn, gaat het allemaal wel goed, wanneer dient madame zich aan, etc etc.

Helaas heb ik de minder leuke bijkomstigheid dat ik  per direct  zonder werk zit (dat is de  dag voor mijn verlof nog even duidelijk geworden, eigen zaak, de zaken niet goed vastgelegd, lang verhaal). Ik zit dus een beetje dubbel in dit verlof, want ik moet ook gaan solliciteren... Staat je hoofd ook zo lekker naar nu!

Nou meiden, geniet lekker van de komende weken, de dikke buik (wat zal ik dat gewiebel gaan missen zeg!) en we spreken elkaar vast heeeeeeeeeel regelmatig online.

jettepetje

hallo...
hier de oktober mamma die bijna niet meer kan wachten...
Ik weet sowieso dat onze kindjes in september geboren worden. Als ze niet vanzelf komen wordt ik met max 38 weken ingeleid...dat is al over 3 weken!!!
Ik weet dus zeker dat ik binnen nu en 3 weken bevallen ben.
ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk niet meer kan wachten...wil inmiddels wel graag kennismaken met die kleine knulletjes. Erg he? dat ongeduld... Aan de ene kant is het natuurlijk beter als ze nog even lekker blijven zitten waar ze zitten..aan de andere kant ben ik er ook wel klaar voor en klaar mee...
Al denk ik wel dat ik mijn buik ook wel ga missen...de knusse schopjes en hikjes enzo.
hahah hoezo wisselende gevoelens!
Ik vraag me inderdaad ook wel af hoe wij als ouders zijn. En hoe onze beessies op alle veranderingen gaan reageren!
liefs Ciske

Terug
Bovenaan