septemberforum

He Juf (),

Idd jammer dat we niet samen lopen. Ik hou jou ook in de gaten he, hahahaha.

Het is voor mij ons tweede kindje. Heb al een zoon die 28-12-2006 geboren is.

Dit wordt onze eerste maar moet er zelf nog erg aan wennen. Sinds een paar dagen het nieuws te weten gekomen en zit op 6 weken dus het is allemaal nog erg spannend! Mijn vriend en ik zijn beiden nog aan de studie dus er moet een hoop omgegooid worden. Op hoeveel weken zitten jullie?

Liefs,
Lotje

He Claske, waarom nu een andere naam? En niet meer actief op hyves?

Ik ben nu 4 weken, moest eigenlijk afgelopen  donderdag ongesteld worden maar had zo'n vaag gevoel. Dat gevoel bleek dus te kloppen.

Hoi!

Hier nog een september-mamma. Ik weet sinds 24 december dat ik zwanger ben. Ik ben nu 7+3 weken zwanger en ben 1 september uitgerekend.

Ik heb al 4 echo's gehad, omdat ik mogelijk een verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Gelukkig zit het op de goede plek en hebben afgelopen vrijdag een hartje zien kloppen! De echo's waren trouwens met 4 weken, 4+3 weken (toen was er beide keren nog niets te zien), met 5+6 weken (toen was er een vruchtzakje te zien) en dus met 6+4 weken (een vruchtje met kloppend hartje te zien).

Woensdag 23 januari mag ik naar de verloskundige voor een intake gesprek.

Dit is trouwens mijn derde kindje. Ik heb een dochter van 15-02-2004 en een dochter van 04-05-2006 (mooie datum...)

Ik wil iedereen een fijne zwangerschap toewensen en geniet ervan.

Groetjes Paula

Hallo ladies,

Ik hoor hoogstwaarschijnlijk ook thuis op het forum van september, vind het wel lang duren voor deze aangemaakt is hoor. Vorig jaar was alles een stuk sneller?

Vroeg me af of hier toevallig ook nog moeders zijn van het mei forum van vorig jaar? Ik ben in april bevallen van een dochter die nu bijna 9 maanden is en nu zwanger van onze tweede.

Heb vorige week echo gehad, daar kon ze nog weinig opzien (waarschijnlijk vijf weken), en heb negenentwintig januari nog een keer een echo om het termijn te bepalen.

Geniet ervan allemaal!

Liefs Lot

Wat leuk dat jullie al een echo gehad hebben.

Bij mij zal dat nog wel even duren. Ga volgende week maar eens de vk bellen. zag bij hun op de site dat je moet bellen voor de 7de week.
Snel al, was dat alweer helemaal vergeten en dat terwijl het toch niet zo lang geleden is dat ik zwanger was van Ruben.

Terug
Bovenaan