@Septembermoeders: Hebben jullie t nieuws al verteld? en hoe?

Jammer dat er nog geen  apart forum is aangemaakt voor september moeders he?
Was benieuwd of mensen het goeie nieuws al met mensen hebben gedeeld???
Aangezien onze vorige zwangerschap verkeerd is afgelopen hadden we daardoor eerder het gevoel om het te delen met mensen, dus hebben het nieuwjaarsdag aan onze ouders en broer&zus verteld.
We deden dit dmv chocolaatjes aan te bieden met blauwe en roze muisjes erop! Dit was erg geslaagd, maarja met zulk nieuws maakt het niet uit hoe je het verteld natuurlijk!!!
Verder willen we t rustig aan mensen vertellen. Wil op het werk denk ik nog wel ff wachten na de eerste echo...

Wanneer gaan jullie het de hele wereld vertellen en hoe???

Veel plezier ermee, want dit is natuurlijk erg leuk!!!

groetjes Saskia. (vandaag 5wk)

Hoi

Ik heb het wel aan mijn ouders en mijn zus vertel, mijn dochter had een t-shirt aan met    "Hoera ik word een grote zus" erg leuk !!!
En op mijn werk weten 2 collega's en mijn bazin het !!
Ik vind het prettig dat mensen die dicht om me heen staan het weten, mocht het mis gaan kunnen ze me ook steunen  !!!
Mijn man wou het nog niet aan zijn moeder vertellen, nou ja dat moet hij zelf weten.

Groetjes Mama2006 ( 5w +  1d  )

Hoi hoi,

Wij hebben nog niks verteld maar ja ik heb ook gisteren pas positief getest. Wij willen nog even wachten met vertellen maar hoe lang ik het stil kan houden?? Geen idee.

Zoals ik ook al op het andere topic schreef vind ik het idee van de chocolaatjes met blauwe en roze muisjes erg leuk. Sas, waar heb je die gekocht?? Verder hebben we het idee om de vrienden over een tijdje een kaartje te gaan sturen met ongeveer de volgende tekst... hallo hier is zomaar even een kaartje van ons. Liefs en dan onze namen plus een vraagteken. Wat vinden jullie hiervan? Ik vond het zelf wel een erg leuk idee en ik ben ook erg benieuwd naar de reacties die we dan zullen gaan krijgen van onze vrienden.

Liefs Iris

hai hai,

tja als de een het nog te vroeg vind, dan toch nog ff wachten??
Mijn insteek is idd ook wel, als het mis gaat dat je wilt dat je naaste het weten...

De chocolaatjes heb ik bij de bakker gekocht, de bakker in de wijk had ze niet, maar in de wijk hiernaast wel, dus mss ff rondje bellen??
De kaart is ook een leuk idee, maar is wel jammer dat je dan niet direct hun reactie ziet.

Succes hoor!

gr. Saskia.

Ik weet het pas net en wil het nieuws eerst laten bezinken. Ik heb in september een miskraam gehad en ik weet nog niet zo goed wanneer ik het ana de grote klok wil hangen.

Het is voorlopig ons geheimpje nog.
In oktober heb ik een miskraam gehad en toen hadden we het vrij snel aan onze ouders verteld. Ook op m'n werk waren ze op de hoogte...i.v.m. de vermoeidheid vond ik dat prettig.
Nu willen we iig wachten tot half of eind febrauri. Gewoon omdat het dan allemaal wat zekerder is.

Liefs,
mammalein

hoi!

Wij hadden 1e kerstdag een pos. test. en hebben het die dag ook aan bijde ouders verteld. Een mooier kerstcadeau konden wij ons niet voorstellen. Ze wisten ook dat we zouden gaan starten met ivf, dus waren al een beetje voorbereid!

gr. jacqy

Terug
Bovenaan