@Septembermoeders: Hebben jullie t nieuws al verteld? en hoe?

nieuwjaarsdag hebben we verteld aan onze ouders,broer,zus en schoonzus dat ik zwanger ben.
we hadden voor iedereen een rompertje met tekst gemaakt voor mijn moeder oma kitty enz
iedereen moest zijn kado tegelijk open maken!!
zo mooi die reactie's
inmiddels weet nu iedereen dat ik zwanger ben,kan mijn mond echt niet meer houden.
en mocht het toch mis gaan dan weet iedereen het toch ook wel.
xx

Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen!!!
Maar we hebben toch besloten om te wachten tot we het hartje hebben zien kloppen met eigen ogen. Ik heb het wel aan mijn ouders verteld. Daar wil ik gewoon vrijuit kunnen praten.
Ik had hier op het forum een leuk idee gelezen van een t-shirt met de tekst "straks ben ik niet meer in mijn (en dan een plaatje van een eendje)". Ik denk dat we die ook voor onze dochter laten maken, vond ik een erg leuk idee.

Groetjes mama van Marit

hallo

wij hebben het ook al verteld alleen aan mn schoonfam en mijn zus mijn ouders zijn nog op vakantie in oostenrijk :S en wil het niet door de telefoon doen dus we moeten nog even wachten tot as vrijdag
maar wij hadden mijn schoonouders een sleutelhanger beertje gegeven met de tekst er op bere goede opa beren lieve oma me schoon moeder ston te springen en te huilen die was zo blij voor ons (normaal is zij de nuchterste haha) en me schoonvader ook die von het ook helemaal top
mijn zus heb ik de test laten zien en die keek me verbaast aan en zij uhh wa nu...???
haha ze had hem niet door even uitleg gegeven en begon te juigen
dus dat was helmaal geslaagt:D nu wachten op mijn ouders:S

liefs leentje

goedenmorgen allemaal
ik heb vrijdag een test gedaan en vrijdag avond hebben de test ingepakt en aan me schoonmoeder gegeven ze ging helemaal uit haar dak ze vindt het geweldig hahahaha maar voor de rest wachten we nog even ik ben nu 4 weken en 3 dagen ik ben 11 sept uitgerekend..
we willen eerst langs de verloskundige geweest zijn en dan pas vertellen...
gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap

groetjes mirella

Wij hebben het nog niet verteld. We hebben 2 dochters van 3,5 en bijna 5. We willen het hun  het allereerst vertellen, zij mogen het dan wereldkundig gaan maken.

Wij moeten dus nog heeeel veel geduld hebben!!!

Groetjes,

M.

Wij gaan het deze keer pas vertellen na de echo. Bij de oudste hadden we het heel vroeg verteld en toen werd er zo'n hoop drukte van gemaakt en moesten we iedere keer vertellen hoe het ging etc.etc. Is soms wel leuk, maar niet iedere dag. Dus nu wachten we lekker tot na de echo.

Denk dat we zo'n shirtje gaan doen met "ik ben stoer want..." en dan op de achterkant "ik wordt grote broer" Maar moet even kijken of dat wel op een shirtje past!

Als iemand nog ideeen heeft waar je dat kan laten doen?

Groetjes!

Hoi meiden,

Het valt me op dat veel van jullie het geweldige nieuws al zo vlug aan de ouders e.d. vertellen. Aan de ene kant kan ik me dat heel goed voorstellen, heb zelf enorm veel moeite om mijn mond te houden, zeker tegen mijn moeder. Maar er kan nog best veel misgaan. En ook dat is weer prettig om met je naasten te kunnen delen, maar ikzelf vind het toch nog iets te vroeg.

Zal me benieuwen hoelang ik het vol kan houden...
Allemaal gefeliciteerd in ieder geval!

Liefs

Ik was 3 dagen overtijd toen ik zaterdagmorgen om een uur of 4 een test deed. Hoewel het streepje wat licht was, was ie er toch echt. We hadden op dat moment mijn 2 nichtjes en 1 neefje te logeren. Zij mochten het als eerste weten. Mijn zusje, de moeder van het neefje die bij mij was, is ook zwanger en om het te vertellen had hij een t-shirt met de tekst: ik word een grote broer. Hoewel ik zelf een iets andere tekst wilde doen, moest ik precies hetzelfde shirt maken voor Daniel. Ik heb dit gewoon zelf gedaan met textielstiften op een wit shirtje.
Mijn moeder en schoonouders wonen niet direkt naast de deur, dus we hebben hun de foto van Daniel in dat shirt gemaild en daarna gelijk gebeld dat ze naar hun mail moesten kijken. Vervolgens hebben we het naar alle broers en zussen gemaild. 's middags kwam mijn vriendin, die hoogzwanger is, op visite en die wist het toen ook gelijk.
Eigenlijk weet iedereen het al met wie we in contact geweest zijn. Ik ga er vanuit en heb het volste vertrouwen dat het allemaal goed gaat. Uit ervaring weet ik dat het mis kan gaan(voor Daniel heb ik een miskraam gehad) en toen vond ik erg prettig dat mensen wisten dat ik zwanger was en het fout ging. Maar nogmaals daar gaan we niet van uit en mocht het onverhoopt toch zo zijn dan kan ik op genoeg steun rekenen.

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan