Sex tijdens de zwangerschap

Hoi!!
Kan iemand me helpen aan een site, boek, tijdschrift waar handige tips en trucs in staan over sex met een dikke buik. Ik ben nu 22 weken zwanger en heb al best een buikje. Het gaat dus allemaal niet zo makkelijk meer. En van op zn hondjes de hele tijd word je ook niet blij. Ik hoop dat niemand mijn vraag aanstootgevend vind.
Groetjes Naima

Ik vind het niet aanstootgevend hoor. Maar of er echt boeken zijn waar dergelijke dingen in staan.... ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.

Lepeltje-lepeltje is meestal ook wel een standje wat goed gaat. Het is natuurlijk allemaal een beetje behelpen. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn hoofd helemaal niet naar sex staat hoor. Blijkbaar heeft mijn lichaam zoiets van 'het werk is gedaan, laat de sex nu maar zitten'. :)

Groetjes, Marisa

Haha
Nou ik weet niet hoever je bent maar ik zit nu in mijn 21week en weet niet wat mij overkomt!! In mijn 1ste tremester moest ik er ook niet aan denken. Het lijkt wel alsof ik mijn lichaam niet onder controle heb wat dat betreft. Mijn man weet ook niet wat hem overkomt. :)
Groetjes Naima

Geen sex komt niet in mijn woordenboek voor geloof ik . Mijn vriend moet mij vaker teleurstellen dan ik hem, ook tijdens de zwangerschap!
tijdens mijn vorige zwangerschap hebben we veel orale sex gehad, penetratie wordt ik op een gegeven moment niet lekker meer. Wat voor mij al werd gezecht, lepeltje, lepeltje is ook nog erg fijn. En jij bovenop kan ook prima!!
Ik ben nu 11 weken maar genier er weer van dart alles weer veel gevoeliger is!

Geniet er maar van!
Groetjes, Ris

Hoi,

Het is eigenlijk kijken wat jezelf het lekkerste vind, volgens mij zijn er niet echt sites of boeken hierover. Elke vrouw ervaart het toch op een andere manier.

Ik ben een vrouw met een hoge libido! Ik wil wel 3 a 4x per week en zo was dit ook tot ongeveer een maand geleden. Ik ben nu 35 weken zwanger maar oh nee echt niet meer hoor pfff.. Ten eerste die buik die in de weg zit waardoor ik amper adem krijg en dan dat het gewoon niet lekker meer aanvoelt. Alles is gevoelig dat het ik niet ontspannen meer bezig ben en kan ook niet ontspannen worden tijdens het neuken.

bij mij is ook alles gevoeliger, maar dan op een hele goede manier, haha!
als hij bovenop ligt en goed op zn armen leunt heb ik nog geen last van mijn buik en mijn vent weegt ook niet zo heel veel dus dat scheelt:p
snap wel dat je doggy style niet altijd prettig vind, is vrij onpersoonlijk. lepeltje lepeltje daarintegen is weer wat intiemer vind ik, dat vind ik nu ook wel fijn.

maar dat zoveel vrouwen er geen behoefte aan hebben, bij mij ist nog erger dan normaal, ben iedere avond doodop, maar daar heb ik altijd wel energie voor over:p

Hoi hoi,

hier hetzelfde probleem. Ben nu 21 weken en die buik zit toch al behoorlijk in de weg maar de zin in sex is en blijft. Ik wil niet weten hoe dat over een paar weken moet als de buik nog dikker is.

Mijn tip is: houd het simpel. Ga geen gekken dingen proberen want dat lukt toch niet.
Op zijn hondjes ???? lukt dat bij jou nog??? ik vindt het super vervelend die buik die hangt.
Lepeltje lepeltje is een favorie standje nu. Oraal werkt ook altijd en als hij zich niet laat hangen dat wil de gewone missionaris houding ook nog wel gaan. zolang je het maar simpel houd (en dat is al lastig genoeg, hahahahaha)
groetjes

Tja ik ben nu 39 weken en gisteren (in de hoop de bevalling op te wekken) gevreeen, maar het gaat niet makkelijk. Het is gewoon niet te doen, maar toen ik minder ver was gewoon op de zij of bovenop, dat ging t makkelijkst.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan