Sex tijdens de zwangerschap

ligt ook erg aan hoever je zwanger bent he...
In de eerste 30 weken moest me vriend al naar me kijken en ik besprong hem zowat haha. Maar nu dat die buik zo in de weg zit pfff.

Denk dat het niet veel te maken heeft of je vriend zwaar of licht is, gaat in mijn ogen meer hoe je jezelf voelt.

Hoi medehormoonfabriekjes,
Ik ben erg blij met de reacties!!
Vannacht hebben we het voor het eerst lepeltje lepeltje gedaan sinds ik zwanger ben. Wat een uitkomst!! Ik dacht er niet eerder aan omdat ik het gevoel had dat het onhandig was met een buik. Maar het is fantastisch!! Dus die houden we erin! Hahaaha
Mijn libido is inderdaad ook heviger dan die van mijn man. Was erg herkenbaar die reactie van dat hij jou vaker teleursteld dat omgekeerd. Hahaha
Orale sex vind ik sinds ik zwanger ben 3x niets. Ik word er misselijk van en vind het niks dat hij het bij mij doet omdat mijn afscheiding is toegenomen sind ik zwanger ben. (Vies idee) Herkent iemand van jullie dit?
Gek eigenlijk dat er geen kamasutra is voor ons zwangere vrouwen. Eigenlijk een gat in de markt. Ik ga er een stichting voor oprichten denk ik. Haha
Liefs Naima

Hoi Naimpie,

Volgens mij heb ik wel eens zoiets gezien voor zwangeren. Volgens mij heeft er een keer een artikel in de 'kinderen' of in de 'ouders van nu' gestaan met allemaal tekeningetjes van standjes die je kunt doen als je zwanger bent. Ik weet echt niet meer wanneer het erin stond. Het was ergens in de afgelopen 5 jaar! Misschien als je een mailtje stuurt naar alletwee de bladen dat ze je verder kunnen helpen.

Groetjes, mama 1977.

Geniet er maar van dames!!
Hier stroomden tijdens de zwangerschap de hormonen ook flink door mijn bloed, maar ik had al snel een flinke buik (2ling). ik pastte met 7 wk al niet meer in mijn normale broek. vanaf  16 wk ging het gewoon niet meer.... deed ook zeer, kreeg flinke harde buiken  en mijn vriend vond het een raar idee. Hahaha.
ook na de bevalling duurde het een poos.... denk dat we bijna 6mnd droog hebben gestaan!  

succes nog met jullie zwangerschappen...

Nee, hoor. heb een normale 2ling bevalling gehad. de eerste zat wel vast, maar was met een knip en de pomp met 2 weeen eruit. de 2e was er binnen 5 min ook.
ik heb iets meer dan 2 weken last gehad van de knip, maar dat kwam ook omdat ze mij niet gezegd hadden dat ik rust moest houden omdat ik voor de bevalling zoveel vocht vasthield.
en daarna 2 weken pendelen tussen 1 meisje thuis en 1 in het ziekenhuis. toen had mijn vriend nog 1 week vrij.

de 2e keer heeft ook weer even op zich laten wachten.... ik lag met 2 meisjes op bed die erg veel last hadden van krampen en hij lag beneden op de bank. alleen als hij middagdienst of vrij had, sliep hij ook boven om het voor mij wat makkelijker te maken.
het zijn dus meer praktische redenen dan medisch.

ik schrok al hahahaha
ik heb wel zin in sex maar als ik moet denken aan een half jaar na de bevalling pfff ...

zolang ik mijn kleine meid maar goed op de wereld breng.

Haha dames,

wat een gezellig onderwerp seg...
Aangezien ze zeggen dat dit de weeën zou kunnen opwekken, hebben wij hier ook toch nog eens een poging gedaan na lange tijd.
Ik ben momenteel 40 weken en 3 dagen en ben het helemaal zat!!!
Het heeft ons helaas niet geholpen.
En idd zoals vaker gezegd is lepeltje, lepeltje de aangenaamste houding. Naar mijn gevoel althans. Ik ben echt gigantisch dik, 20 kg aangekomen en als je ma achteraan ziet, zie je niet dat ik zwanger ben, dus je kan al wel denken wat een toot er vooraan opstaat. hihi... Dus lepeltje, lepeltje is de enige manier waarop wij nog kunnen vrijen.
Het moest zo maar is helpen om de bevalling op te wekken.. hehe...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan