A
Anoniem
Guest
Ik heb er natuurlijk wel over kunnen nadenken toen ik zwanger was, maar ja toen dacht ik er juist niet aan. Ik heb het in het begin heel druk gehad, dus kon eerst ook nog niet echt genieten. EN toen het over was met me baan toen kon ik gaan genieten, maar ja dan ben je al aardig ver en krijg je de zwaarste kwaaltjes erbij om maar even te zeggen en dan heb je zoiets van; het mag er van mij wel uit!! DAt het in je buik leeft dat is echt geweldig om te voelen!! Maar je voelt je op het laatst zo zwaar, maagzuur niet meer kunnen omdraaien in bed of uitkomen zelfs haha. EN dan heb je wel zoiets van kom maar op!! En dat riep ik dus ook voor de bevalling. En toen de bevalling was toen had ik later zoiets van; was het er maar al uit. Maar dat is echt allemaal vergeten na de bevalling. Het klinkt misschien lang 18uur maar eigenlijk heb je het niet eens door dat je zo lang bezig bent. De wereld om je heen vergeet je gewoon ff op het moment dat het moet gebeuren. En na de bevalling sta je weer op de wereld. Ik heb twee dikke spuiten gehad een van binnen voor verdoving en een tegen trombose nou ik heb ze beide niet gezien!! Dat hoor je later nog eens. Dus het valt allemaal wel mee, het klinkt allemaal eng en zwaar maar als je bezig bent denk je daar niet eens bij na!! En ze zeggen dat het bij de tweede er wat sneller uit kan floepen nou ik hoop het van harte!! Want de weeen vond ik nog niet eens zo erg, maar dat persen dat kan maar op een manier en als dat niet helemaal wil dan is dat verrot!! Dus ik hoop dat deze er nog wat sneller uitfloept. En zoals je al zei; het vrouwelijk lichaam is gebouwd om zoiets te maken en op de wereld te zetten!!
groetjessss
groetjessss