sex

Hallo allemaal,

Hoe gaat het bij jullie met de sex.
Ik las altijd dat zwangere vrouwen meer zin zouden hebben maar ik heb er op het moment helemaal geen zin in.
Ik ben nu 7weken zwanger.
 
Hoi,

Ik ben bijna 17 wkn zwanger en na een positief resultaat van de test hebben we slechts 2x sex gehad. De eerste weken was ik kotsmisselijk en had ik uberhaupt geen zin. Nadat ik ca. een week of 10 was juist wel!
Mijn vriend is erg bang iets te beschadigen, wat niet kan, en dat weerhield hem ervan. van die twee keer, 1x wat bloedverlies (kan zijn innestelingsbloeding of contactbloeding vanwege gemeenschap), tweede keer niets aan de hand.
Tja er is dus verschil in behoeftes kennelijk tijdens zw.schap van vrouw tot vrouw.
 
Hoi ik ben nu 34weken zwanger en soms denk ik dat het echt aan mij ligt dat ik geen zin sex heb,maar als ik in he mei-forum lees ben ik gelukkig niet de enige en hier ook niet.Ik heb al vanaf het zwangerschap geen zin sex het staat op een zeer laag pitje,ik heb tot nu toe alleen maar 1x of 2x gedaan en ik heb gelukkig een man die het wel uithoud met me,want hij was in het begin wel gefrustreert van het geen sex hebben en nu heeft hij er gelukkig begrip voor.Maar waar ik ook lees is dat zwangere vrouwen juist zin in sex hebbe tot nu toe heb ik gelezen van onze eigen reactie's dat we er juist geen zin in hebben.Ze moeten verder goed onderzoeken.Maar ik hoop dat ik na de zwangerschap weer het oude ben en weer zin in sex heb.sterkte verder.
 
Hoi
ik ben nou 37+3 weken zwanger maar tot nu toe hebben we het nog maar 2x gedaan in de zwangerschap In het begin was ik zo moe dat ik er niet eens aan kon denken Ik had gehoopt dat we in de maanden daarna een geweldig sexleven zouden hebben (dat lees je toch overal?!) Maar de zin kwam niet bij mij hoor Me vriend vind dat wel heel erg Hij vind me heel mooi met die buik (zeg tie hihi) Ik voel me nou echt niet sexueel aantrekkelijk zeg maar
Maar dat is bij iedereen anders
De meeste vrouwen hebben er in de eerste 3 maanden geen zin ivm misselijkheid, moeheid enz. en daarna (zegt men)kennen ze er niet genoeg van krijgen maar of dit nou echt zo is weet ik niet
groetjes, Jessy
 
Ik ben nu bijna 9 weken en ook ik heb er eigenlijk niet veel zin in.

Totdat mijn vriend begint en dan na een tijdje foezelen en fozen (om het zo maar te zeggen) komt de zin bij mij ineens opzetten.
Ik heb het er voor mijn vriend wel voor over om het te doen, ook al heb ik er op dat moment weinig tot geen zin in, maar ja, de afgelopen keren kwam de zin naar mate we verder gingen.

Men zegt dat je na drie maanden een soort van nympfomane wordt... We'll see!
 
ik ben nu 11 weken, en de zin begint nu een beetje te komen. we hebben het volgens mij nog maar 1 of 2 keer gedaan, doet een beetje pijn bij mij, en klaarkomen durf ik helemaal niet zo goed, want dan voel ik mijn baarmoeder samen trekken en dat vind ik helemaal een eng gevoel. terwijl ik normaal echt sexverslaafd ben hihi. en iedere dag wel een orgasme had...
ach ja...de zin komt vanzelf wel weer.
doei
 
Ik ben nu 14 weken en het begint bij mij nu weer een beetje te komen. We hebben het tot nu toe een keer of 3-4 gedaan. Zo te lezen ben ik gelukkig niet de enige die er geen zin in heeft.

groetjes
 
Terug
Bovenaan