sex

Ben nu 28 weken zwanger en in het begin hebben we het nog wel een paar keer gedaan maar daarna had ik totaal geen zin meer. Ben ook afgedraaid 's avonds na een dag werken en nog een junior van 3 in huis een je hele huishouden. Ben toch ook blij om te horen dat ik niet de enige ben die geen zin heeft. Voel me ook totaal niet aantrekkelijk met die dikke buik. Alles wordt dik , borsten, buik, benen, billen, gezicht. Ben ook al 17 kilo aangekomen. Balen!!!

Groetjes Nicole
 
Ik ben nu 19 weken zwanger en ik moet zeggen dat mijn zin wel iets is afgenomen maar gemiddeld gebeurt het nog wel een of twee keer per week. Ik ben de eerste maanden ook niet misselijk geweest, dus dat scheelt dan weer denk ik. Ben wel benieuwd of het echt zo is dat je later in de zwangerschap enorme zin in sex krijgt, hihi... Wel leuk is dat mijn vriend me super-aantrekkelijk vindt met die dikke buik :) Het is trouwens erg lekker als je je vriend/man je buik en borsten laat masseren met amandelolie of zo, is ook goed voor je! En misschien komt de zin dan wel vanzelf!

Groetjes
 
ik ben nu 11 weken, en ben ontzettend geil aant worden.
vanaf week 10 ongeveer. eerst niet zo. daar kwam ook bij kijken dat het pijn deed als ik een orgasme kreeg, mijn baarmoeder trok zich dan helemaal samen, en nu is dat minder.
 
Terug
Bovenaan