Sex?

HOi,

Wij hebben dinsdag een positieve zwangerschapstest gehad en zijn er erg blij mee. Het is dus nog heel pril.

Nu hebben we gisteravond voor het eerst sinds we het weten sex gehad maar ik kon er niet zo van genieten. Ik vond het eng, was echt bang dat er iets mis zou gaan hierdoor.

Zijn er meer die dit hebben, veranderd dit nog?

Wie heeft hier ervaring mee?

groetjes Po
 
Absoluut. Ik sluit me aan bij je angst. Komt er nog bij kijken dat ik super misselijk en moe ben, dus zin heb ik ook niet echt nu. Maar... goed nieuws... het komt nog. Ongeveer vanaf je 3e maand gaat de zin helemaal terugkomen. Bij veel vrouwen wordt het zelfs sterker als ervoor.
Vergeet niet tegen je mannetje te zeggen dat 'ie geduld met je moet hebben. Je moet het natuurlijk niet doen als je TE gespannen bent (ook al weet je dat het geen kwaad kan)
 
Ik moet zeggen ik vind het niet fijn sexs te hebben. ik voel echt wat van binnen net een ballon. nee van mij hoeft het effe niet. en mijn mannetje vind dat oke
 
ik vond het in het begin ook helemaal niet zo fijn. was ook gespannen enzo. terwijl het helemaal geen kwaad kan hoor.
daarna ging het bij mij wel weer beter. of dat bij jouw ook het geval is weet ik niet hoor.
dat verschilt bij iedereen.
geniet ervan.
 
Noemen jullie je man echt je "mannetje"? Ik dacht dat dat voorbehouden was aan baby's.
Wat verschrikkelijk, kan me voorstellen dat ze het niet zo erg vinden dat er geen sex mogelijk is...als je zo'n "vrouwtje" hebt...brrrrrrrrr, ik zou er ook niet aan moeten denken.
 
Noemen jullie je man/vriend echt je "mannetje"? Ik dacht dat je dat alleen tegen baby's zei. Geen wonder dat ze het niet erg vinden om geen sex met jullie te hebben, zou ik ook niet erg vinden als vent, als ik zo'n "vrouwtje" had brrrrrrrrrrr.....
 
Het is echt geen probleem om sex te hebben. Het is eigenlijk zelfs goed omdat je dan (normaal gesproken) ontspant. Het is inderdaad een beetje raar de eerste keer, maar het komt goed. Geniet ervan !
 
Terug
Bovenaan