Sex?

Volgens jullie zijn er dus 2 manieren van elkaar benoemen. Het is of mannetje of geile beer.

Wat een triestigheid en wat ontzettend niet aantrekkelijk. Gelukkig hebben jullie partners vast hetzelfde niveau, scheelt alweer.
 
Dit gaat echt nergens over, dus ik kom gewoon even terug op waar het wel over gaat;

Zelf had ik, mede door de misselijkheid en moeheid weinig zin. Maar ik ben daar nu vanaf, alleen nog moe, en ben 5 maanden zwanger. Ik heb alleen nog steeds weinig zin erin! Ik moet echt zin maken, en dat doe ik op zijn tijd ook, anders komt er niets meer van terecht. Hoop dat mijn oude vertrouwde gevoel wel weer terug komt na de bevalling...
 
Ik ben inmiddels al voorbij het stadium van zin maken.........

Gisteren nog geprobeerd (vind het zo zielig voor hem, dus toch maar zin proberen te maken) maar het doet gewoon harstikke pijn aan mijn binnenkant, het kindje lag vrolijk te schoppen (kon me echt niet op sex concentreren), mijn borsten zijn gevoelig dus daar moest ie vooral vanaf blijven. Kortom het was een groot fiasco.

Ik zei nog tegen mijn vriend dat ik nooit gedacht had dat ik zo'n tegenzin in sex kon krijgen. Ik was er voorheen altijd wel voor in en vond het ook leuk en lekker, maar nu...het kan me echt gestolen worden.

Ik zal ook blij zijn als de kleine er is en alles weer hersteld is daarbinnen, dat we het weer eens normaal zoals vanouds kunnen doen :)

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan