Sex...

A

Anoniem

Guest
ppfffff ik kan me er niet toe zetten de laatste tijd, wie heeft het wondermiddel

groetjes Jenneke

sorry hoor, maar het eerste wat me te binnen schiet.... als nog borstvoedende moeder lees ik vaak op het bv-forum mee, en daar stond laatst een link naar een artikel waarin werd beweerd, dat als andere vrouwen een doekje met moedermelk onder hun neus kregen om aan te ruiken, dat ze een verhoog libido kregen hihihi grapsig he?!

maar goed,... gewoon beginnen en de zin komt dan vanzelf? euh.. speciaal avondje plannen?? lekker muziekje enz enz.??

ik ben een slechte raadgever, want hier staat ook alles op een laag pitje, heb al een behoorlijk dikke buik met mijn bijna 20 weken zwangerschap en dat doet mijn zin ook weinig goed, daarbij ben ik ook nog steeds moehoeee.....1+1 enzo..is hier ook weinig sex, maar even serieus... is dat echt heel erg??

liefs

Esther

Waarom een wondermiddel?
Moet je dan maar blijven "viezelevoze" als konijnen en dat 7 dagen in de week?
Helemaal niet erg om "even" geen zin te hebben!! En dat "even" kan soms nog wel eens een hele poos aanhouden. Komt vanzelf allemaal wel weer en je vooral niet schuldig voelen!!

Even lekker aan jezelf denken en als je je weer helemaal toppie voelt dan zal je je partner vanzelf wel weer aan zijn uhm,.. jas trekken hahhaha..

Esmé mv Kay

Tja, ik moet wel zeggen dat ik Esmé haar reactie goed begrijp en het ook wel deel maar....................... het mag geen issue in je relatie worden. Dus als dat het wel is moet er over gesproken worden (is ook wel lustopwekkend hoor alleen al zeggen dat je wel wil en wel verlangens heb maar de puf niet, kijk hem diep in de ogen aan en ..... daar gaan jullie al.... (zoiets)).

Maar erg is het niet hoor want ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben.
Zelf ben ik ook erg moe en kan alleen maar aan slapen denken maaar slapen na sex is ook niet verkeerd...

Sterkte
Renske

Hoi hoi

Ook ik herken dit probleem wel hoor.
Maar ook voor mij geldt, dat ik zwanger. en nu hondsmoe, ben.
Ik probeer wel met Arno over dit soort dingen te praten, want ik weet dat hij wel degelijk meer behoefte heeft dan ik. We proberen daarom nu een avond wat extra aandacht aan elkaar te besteden, zodat het niet zo laat wordt (want dan val ik halverwege in slaap) en dan weet je beiden vast waar je aan toe bent. Ik ben overigens wel ten alle tijden in de mogelijkheid om het niet door te laten gaan.

Ik denk echt dat je er samen wel over moet praten. Als jij je schuldig gaat voelen ofzo, dan ben je verder van huis...

Succes!
Liefs Annet

Hoi Jenneke

Alleen maar afwachten tot het goedkomt............... ik zou het je niet adviseren. Blijven werken aan je relatie is zó belangrijk, juist als er kleine kinderen in huis zijn. En sex hoort daar ook bij. En al moet je een keer zin maken, daarna is het zó fijn dat het weer onderdeel van je relatie uitmaakt. Want als je het blijft uitstellen, onder het mom van geen zin wordt het wel een issue in je samenzijn en over het algemeen word je daar niet blijer van.

Dus geen gouden tip, hoe je het aanpakt vul je lekker zelf in, maar alleen de tip om het niet te lang te laten doorsudderen......... En snel weer te bedenken hoe fijn het eigenlijk is! Veel plezier hahaha

Liefs Susan

Een gouden tip of wondermiddel heb ik niet. Kan me eigenlijk goed bij Esmée aansluiten. Als je niet wilt, dan wil je niet. Hier is het gewoon ook niet zoals het is geweest, begint wel weer te komen. Mijn man baalt er wel van, maar hij "zeurt" er niet meer om gelukkig. Des te meer kun je genieten als je wel een keer zin hebt.

Marieke mv Lyanne

Oh ja, misschien toch nog een tip: doe het eens op een ánder tijdstip dan voor het slapen gaan........... Zoals bijvoorbeeld: als ivar z'n middagtukkie op zondagmiddag doet, of als Ivar slaapt (zo tegen journaaltijd). Heb je daarna nog wat aan je avond, succes verzekerd,  je gaat niet  pas heel laat slapen  en je wordt er helemaal vrolijk van met z'n tweetjes (het heeft bijna iets geheimerigs, als je het midden op de dag doet ).

Enne............... 7 dagen per week Esme???? Dat is hier allang verleden tijd (if ever haha), ik ben geen 20 meer haha.

Nou, nu hou ik erover op
Susan

Terug
Bovenaan