Sex...

Haha, en is de baas zijn tijd is hier ook al lang niet meer van toepassing, hahaha!

Misschien toch een tip, als hij in bad zit of aan het douchen is, kruip er dan lekker bij, kan ook heel "gezellig" zijn/worden!

Heb helaas ook geen gouden tip voor je. Wij zijn eigenlijk best actief . Je moet er natuurlijk wel zelf iets voor doen om een beetje in de mood te komen. Gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, dan komt het vanzelf.

Groetjes,
Nelly.

In de baas z'n tijd??????????? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Ik heb wel een beeld, maar dat zeg ik niet haha.... Laat maar eens horen Marieke!!!

Tja, wij zaten allebei in militaire dienst, Jorg was mijn baasen wat moet ja anders met een uur pauze doen. Daarna gewoon weer onschuldig aan het werk, niemand heeft er ooit iets van gemerkt!!!

Nu weet iedereen het Marieke! Hahaha. Je hebt nu wel wat rust verdient na al die pauzes...

oooooooooooooh, foei Jorg!! En dat met een ondergeschikte.........! Tja, daar kan een zondagmiddagsessie niet tegenop natuurlijk haha.

Dus Jenneke, neem je man in dienst en regel zo af en toe een goeie break. Ik vind dit de gouden tip hahahaha.

Nu hou ik écht op

Susan

yes, eindelijk weer eens een normaal aantal reacties op een topic

maar goed het onderwerp was echt waar, ga hier geen fake topic neerzetten, dus bedankt voor de tips ladies!!! en tja, mij maakt het ook niet zoveel uit dat we weinig sex hebben, maar Edwin wel en het is waar dat je energie in je relatie moet steken...

we gaan over 2 weekjes een weekend weg zonder Ivar, dus dan gaan we de schade maar inhalen haha

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan