Sex?

Even een taboe doorbreken, haha! Je hoort toch vaak dat het libido van een zwangere vrouw omhoog schiet..? Nou moet ik zeggen dat ik vrijen met zo'n bewegende baby (en in mijn geval zelfs 2) in mijn buik, maar een beetje raar vind... Of ben ik de enige??

hahaha die gedachte had ik ook al, straks beweegt die kleine, nu moet ik je zeggen ik heb ook niet erg veel zin hoor! Voorspel heerlijk maar de echte daad, beetje zeer zelfs. Misschien niet erg lekker ontspannen, het blijft erin zitten naar de mk als ik maar geen bloed verlies, dus zal in mijn onderbewustzijn vast bang zijn dat er een bloedvaatje knapt wat heel normaal is, maar liever niet in deze zwangerschap. Dan heb je me namelijk echt bang.

Oja en laten we over de standjes het nog maar niet hebben!!!!

uhm hier is het helemaal anders.....
mijn man komt tijdens deze zwangerschap echt NIKS te kort.
hij zegt zelfs soms nee......omdat hij dan echt te moe is....
ik moet zeggen, de kleine is erg rustig op dat moment.
hahahahaahahahaha

Hahah, ik sluit me aan bij Natjalie en Myrte.
Ik vind het ook een heel raar idee.
De kleine is zo druk en als ik er dan bij na denk...
Tja ik weet niet...hhahah.
Is niet fijn.
Maar ja wat doe je eraan he..

's Avonds ben ik vaak wel erg moe en de laatste tijd hebben we overdag niet veel tijd... Mijn man vindt het ook wel een beetje spannend sinds ook hij de baby kan voelen schoppen aan de buitenkant. Hij is er zich zo van bewust dat het kindje er zit, dat de lust wel een beetje wegblijft... Ik heb nu met mijn rugpijn ook niet zoveel zin hoor.
Gelukkig knuffelen we wel heel veel!

Hmmm... ik moet zeggen dat mijn libido ook stukken hoger is dan normaal... hihi... alleen manlief vindt het idee van een kind erin en dan sexen 'waar je kind bij is' een beetje raar. Dus hij moet zich daar af en toe echt een beetje overheen zetten. Maar goed, zolang dat lukt...

@ Elin83,

Ik herken jouw berichtje inderdaad helemaal, ik denk dat heel veel a.s.-papa's het wel een beetje raar vinden met zo'n kleine in je buik :).
Ik moet zeggen dat ik rond een uurtje of 9 ook wel instort, en dan graag wil gaan slapen....
Misschien heeft het ermee te maken dat ik nog steeds 40 uur werk. Merk dat dat steeds zwaarder begint te worden. Gelukkig mag ik wel af en toe thuis werken, dat scheelt weer bijna 2 uur reistijd (Culemborg-Eindhoven).
Nou ja, nog 2 maandjes en dan lekker verlof :-D!

Liefs

Terug
Bovenaan