Sex?

Ik heb er echt geen zin in!! vind het erg vervelend voor mijn man. Maar af en toe moet ik m'n eigen er echt even toe zetten, vind dat ik niet steeds nee kan verkopen. Hij begrijpt het ook wel hoor. De vorige keer had ik 2 dagen last van m'n bekken, dus laatste keer was wel spannend, maar gelukkig nu nergens last van gehad.

mijn mqan komt ook niks te kort hihi.. ik vind het helemaal niet raar. misschien als je er zo bewust over gaat nadenken. maar ik moet zeggen dat ik vaak wel moe ben maar dat het er dan wel van komt omdat hij me erin meetrekt zeg maar.
mijn man heeft het er niet over dat hij het niet wil of raar vind.. het is eigenlijk heel normaal want het hoort bij een relatie en ik heb zelf eigenlijk ook nergens last van. af en toe na de daad in mn buik wat steken maar dat is gauw weer over.

Lief,s Christien

Het voelt bij mij ook zo anders...een beetje beurs of gezwollen ofzo...ook al bij plassen trouwens. Mijn man snapt het wel. Ondanks dat ik de behoefte nu niet zo heb vind ik dat wel jammer...het lukt me alleen niet zo om me er toe te zetten. s Avonds ben ik zo moe dat ik amper op kan staan van de bank en als je dan weet dat het ook nog pijn gaat doen, is de lol er snel vanaf.

Wat ik ook jammer vind is dat mijn man niet meer zo dichtbij kan komen. Dan trekt ik zijn hoofd naar mij toe en dan zit ineens mn buik klem...

Wat een leuk onderwerp!!!!
Heb ook helemaal geen zin, alleen bij de gedachte word ik al moe. Was bij de eerste heel anders, toen had ik wel zin (en niet zo'n beetje ook) maar toen had mijn man zoiets van: euh..... moet dit nou, met zo'n dikke buik ertussen. En dit keer is het precies anders om. Soms een beetje zielig, maar hij snapt het gelukkig wel. En ik ga het ook echt niet tegen mijn zin in liggen doen hoor!!!
Er word nu een stuk meer geknuffeld, en dan draai ik heerlijk mijn ruggetje naar hem toe, en vallen we lepeltje lepeltje in slaap. zzzzzzzzzzz.
Liefs.

wat een verschillen he!
ik heb er ook niet zon moeite mee...
en een rare gedachte vind ik het ook niet echt, kan toch niks gebeuren..
natuurlijk voelt alles anders en soms vind ik het ook niet prettig..
maar meestal wel! hihi

liefs

Heb zeker weten een verhoogd libido! Veel meer zin dan normaal...

Mijn vriend vond het tijdens mijn eerste zwangerschap een raar idee naarmate de baby groter werd, maar heeft zich er nu meer overheen gezet en doet vrolijk mee.

Tijdens mijn eerste zwangerschap heeft hij eerlijk gezegd dat hij mij even niet op een 'sexuele'manier aantrekkelijk vond. Klinkt beetje cru, maar niet elke man vindt een zwangere vrouw prachtig.

Liep toen wel n beetje frusti rond omdat ik toen ook al zoveel zin had haha

Mijn libido is ook wel erg verhoogd maar soms heb ik geen zin in de activiteit. Als ik eerlijk ben wordt het nu wel moeilijker omdat mijn buik groter is maar we hebben het er over gehad en het missionaris standje kunnen we nu niet meer doen en proberen we andere standjes uit, ook wel spannend hoor.

Ik hoop voor iedereen het beste,
veel liefs
Marloes

Terug
Bovenaan