Sex

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ik vraag me af..... Vanmorgen voor het eerst een ovulatietesten gedaan, deze was negatief. Maar ik wilde vanaf vandaag om de dag sexen. Hoe werkt het nu, gaan we " sparen" tot een positieve test? Of gewoon om de dag??

Heellluuuupppp

Groetjes

wij doenhet zonder ovulatie testen en heb onregelmatige cylcus maar wij doen het om de dag(proberen we) zodat we de ei niet missen!!
nog geen resultaat hier maar ons eerste kindje is ook op deze manier verwekt dus het zal wel werken! doen wat jouw het beste en leukste lijkt!!!
succes!
liefs

Pfffff, zo is het bij onze eerste ook gelukt maar we zijn nu alweer in ronde 9 dus dacht laten we dit eens proberen.

Normaal als je ovulatietest positief aangeeft heb je binnen 24 tot 48 uur je eisprong als ik me niet vergis. Dit is ook ongeveer de duur dat zaadcellen normaal kunnen overleven. Sommige zelfs langer. Als je dus vanavond aan de klus gaat, morgenochtend een positieve test hebt en binnen 24 uur je eisprong hebt zou het dus heel goed kunnen zijn dat de vissen van vanavond je eitje kunnen bevruchten. Je ovulatietest geeft de periode VOOR de eisprong aan. Wanneer zou eigenlijk je ovulatie moeten zijn? Die testen adviseren altijd om vroeger te beginnen. Zo moest ik ook op een maandag al beginnen testen en had ik donderdag pas een positieve test. Het kan dan nog even duren. Ik zou in ieder geval doorgaan met testen en klussen kan nooit geen kwaad;)! Om de dag is beter dan iedere dag, omdat de vissen dan van betere kwaliteit zijn en een grotere kans hebben om door te dringen in je baarmoeder.
Groetjes en succes!!

Hier ook geen ovu testen, maar wel uitgerekend wanneer ongeveer mijn ei zou kunnen zijn. En dan maar klussen om de dag voor zo'n anderhalf week lang en daarna weer iets rustiger aan (moet wel leuk blijven, en geen verplichting worden).
Volgens mij word het sperma wat minder als je gaat sparen, ik zou gewoon nu beginnen met om de dag klussen.

Ergens vorige week is mijn ei geweest, en nu af en toe wat krampen. Heb ik nog niet eerder gehad, maar we wachten af!

Succes met klussen!

Liefs

Hey! Wij gebruiken ook geen ovutesten.. proberen het zo om de dag te doen.. lukt niet altijd ivm de ploegendienst van mijn man en soms ook ff geen zin.. het is gewoon afwachten hoe het gaat.. ik heb wel gezegd als het na een half jaartje nog niet is gelukt eens zo'n test te doen.. hopelijk is het niet nodig!

xxx

Hoihoi,

Zeker niet opsparen! Als sperma te lang opgespaard wordt, is de kwaliteit minder.
Om de dag klussen zorgt er niet alleen voor dat je je ei niet mist, maar ook dat het sperma 'vers' blijft.

Gewoon lekker om de dag klussen dus!

Denk ook dat om de dag het meest effectief is.

Enne... plezier hebben nadat je man dat heeft gehad hè? *veelbetekenende ;-))*

Terug
Bovenaan