Sex

Wij klussen wanneer we zin hebben. Hoevaak hebben jullie eigenlijk sex? En dan bedoel ik niet om zwanger te raken. Wij doen het meestal 1 á 2 x per week. Als ik denk dat ik mn ei heb verleid ik mn mannetje wat vaker haha. Bij mn eerste was ik 2 dagen na verwijdering mirena zwanger, heb dus geen idee hoe of wat maar we zien wel. Weet wel dat we allebei uit een zeer vruchtbare fam komen hihi! Mn moeder was aan de pil en ze is 4x gestopt, en 4x was ze direct de maand erop zwanger van mij en mn zussen. Bij mn schoonouders en opa's en oma's van beide kanten idem dito. Mocht ik over 6 mnd nog niet zwanger zijn gaan we ovutesten gebruiken.

Veel klusplezier!!

Als je het om de dag doet schijnt het sperma op zijn sterkst te zijn. (En sperma overleeft een aantal dagen in je eileiders)

als we niet zwanger proberen te worden bij ons ook 1 a 2 x in de week sex! soms zelfs 1 week niet en dan de andere week wat vaker! ligt aan de week en aan onze dochter en mijn man zijn ploegendienst!
liefs

Bij ons eigenlijk het zelfde als bij jou neomi, mijn man werkt ook ploegendienst.. heeft nu zijn 4de ncht dus ja al 3dagen niets gebeurd... Hopelijk was het daarvoor goed! Soms wel lastig he die ploegendiest...

xx

Ja erg rottig helaas...mijn man heeft nu avonddienst en is pas 23 uur vrij en ligt zelf dan pas rond 1 uur op bed en ja als ik moet werken dan lig ik zelf aan te snurken haha eerder deden we het nog wel eens overdag maar sinds de kleine meid wil dit niet meer! ach ff tanden op elkaar en ik blijf nu ook lekker wachten op hem en kunnen we weer klussen haha pffff geeeuuuuwwwww ;-)
maar idd het is erg rottig!
xxx

Ik ben ook in december gestopt met de pil, heb alleen in januari een ovulatie test gedaan omdat ik ongeveer halve wege van mijn cyclus lichte krampjes en steekjes kreeg in mijn onderbuik. Dat schijnt dus mijn ovulatie te zijn.. Nog 1 week en dan is mijn NOD... word weer spannen zo langzamerhand...

Hay hay!

Ik heb een zeer regelmatige cyclus (31/32 dagen) en ik heb via internet mijn meest vruchtbare dagen berekend. www.google.nl, dan wanneer vurchtbaar?, zoeken, klikken, datum eerste dag laatste menstruatie invullen en voilá! Ik zie wel of het zo is! Je hoord het nog wel!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan