sex

hebben jullie nog steeds sex of is het nu klaar? directe vraag he.. haha
bij mij is het wel wat rustiger doordat ik niet heel veel zin meer heb.. probeer nog wel wat maar de laatste dagen door die zere liezen niet echt meer een succes..

Uh neee!!is zeker hier al 2,5 week geleden als niet langer is geweest...mn man probeerde laatst nog wat maar was zo gevoelig van binnen en dat gaf geen fijn gevoel echt zo een gevoel of ze aan het strippen waren bij me,gelijk weer denkend aan de bevalling van mn zoontje haha...daarnaast is onze zoon van 1,5 savonds vaak nog wakker en wil dan perse bij ons liggen....maar goed de behoefte is bij mij ook ver te zoeken en mannetje zeur er gelukkig niet meer zo om,hij begrijp het wel,krijg ook altijd zere harde buiken ervan en voel me niet echt sexy meer ook,ook al heeft mn man er geen problemen mee.misschien tegen de 40 weken weer eens proberen om de bevalling op te wekken haha...bij mn zoontje heeft het toen wel geholpen....maar wel van het klaarkomen dan...

liefs jootje

heb ik bij de eerste ook gehad maar bij de rest niet. ze zeggen weleens dat je vanaf 38 weken om de dag het moet doen dat je dan resultaat krijg dat je gaat beginnen nou ben gek gaat hem echt niet worden..
hoorde gister dat je het ook op kan wekken van nasi.nou heb knog nooit gehoord!

Moet er niet meer aan denken... vond de laatste keren al zo gevoelig, alsof ik telkens in brand stond erna.... ik wil gewoon niet meer.
En manlief maar zeuren, dat ie de intimiteit mist en bla bla bla....

Nadat ik laatst gebloed heb na het vrijen hebben we het toch weer geprobeerd. ik vond het de eerste keer wel heel spannend maar toch ook heel fijn. het vrijen doet mij geen pijn.we hebben weerr relmatig seks en niet meer gbloed! Zo fijn.. bij ons geeft het nog jiet echt resultaat.. van mij mag het de bevalling wel opwekken..

hier ook al een tijdje niet meer.
onhandig hoor die buik.
Gelukkig vind manlief het niet erg.
Hij is juist diegene die er moeite mee heeft, het idee dat hij met z´n zaakje tegen de kleine aan komt hahahaha.. lol--
het is hand en span werk dus...
Kriebelen noemen we dan ;)

Terug
Bovenaan