sex

Meer dan 1 x per week niet. En spannend is het al helemaal niet. Beetje duffe sex hoor met zo'n dikke buik. Als ik van mijn ene zij naar mijn andere wil verplaatsen is al een hele operatie dus kan je nagaan hoe de sex gaat...wacht maar tot ik straks weer in shape ben dan haal ik het wel weer in!

nou tijdens de laatste weken had ik echt absoluut geen zin en behoefte meer.. dus het is voor ons echt een tijdje geleden.. ahh arme man van mij !

maaaarrr sinds ik bevallen ben, heb ik super veel zin !!!!!!! Alleen durf ik nog niet echt ivm hechtingen enzo.. dus wil nog even wachten.
Dus alleen wat handwerk ;) maar het begin is er weer en vind het heel erg fijn !!

Heb het behoorlijk gemist merk ik nu !! en mijn man ook ;)

Hier ook weinig activiteit meer....
Manlief wil niet meer vind het een verschrikkelijk idee dat hij tegen de baby aan zit te poken haha
Ik daarentegen heb nog wel zin en daar niet zon moeite mee maar het is dus alleen wat handwerk

Ik ben dus vorige week bevallen maar ons hoofd staat er totaal nog niet naar. Ik vloei ook nog steeds een klein beetje dus het kan ook nog niet. Maar ook handwerk doen we nog niet aan. Te moe nog denk ik haha. Bij onze oudste heeft het 6 weken geduurd en toen was het hek ook meteen van de dam hihi!! Denk dat het straks wel weer zal komen. We knuffelen iig wel veel, dus met de intimiteit zit het wel goed!

Liefs ciomama

nou hier helaas niet

met die gezichstverlamming valt niks leuks te doen, kan geeneens zoenen, laat staan wat anders

beneden zit net weekje geleden hechtingen in dus tja dat kan ook al niet

en daarvoor laatste weken te ziek geweest

maar juist na de bevallnig, zo iets intiems verlang ik er zo naar he. had het liefst die dag erna al met mijn man het bed ingedoken
om het intiem te vieren met ons 2tjes, heb dat echt nodig.
kan wel weer heerlijk knuffelen en heb een beter figuurtje dan voor de zwangerschap ondanks de slappe buik, manlief kan niet wachten en ik ook niet

maar ja het kan gewoon letterlijk niet!
bedenk maar dat een flesje cola drinken al niet wil, mond gaat erom heen en doet vervolgens niks, hoe ik ook probeer, hahaha leuk he zo'n verlamming
kan wel een vissemond opzetten en tong draaien hahaha doet me denken aan vroeger, kende een jongen die zo zoende brrrrr het was direct uit!

hahahah die sweetwicca..ja dan is zoenen ook niks.. nou hebben wij ook ff niet gedaan want mannetje had een aantal kiezen getrokken.. word je ook niet vrolijk van.. brrrr
maar hoelang kan het nou duren eer het weggaat die verlamming?

bij sommigen voor altijd
ze weten het niet

en die kant doet ook zeer, ineens trekt mijn wenkbrauw en na een paar dagen heb ik nu weer een paar milimeter meer beweging

het gaat echt heel langzaam

kon vanmorgen voor eerst beetje spugen na het ttanden poetsen

en puntje van de wenkbrauw beweegt, ook steeds meer van de mond, maar logica zit er niet in
vanaf de helft werkt het niet maar het puntje van je mond wel.

Terug
Bovenaan