sexualyteit

hallo mede zwangere
ik heb een vraag misschien heel stom of gek weet ik veel maar ik ben nu 25 weken zwanger en heb echt heel de dag zin in sex ik weet ook nie wat het is maar het is eenmaal zo dus me partner die vind het alleen maar leuk natuurlijk ik ook daar nie van maar ik vraag me af zou het kwaad kunnen veeel sex het doet nie pijn of zo maar wel iest meer gevoelig maar verders geen klachten of iets dergelijks wie heeft antwoord of maakt hetzelfde mee alvast bedankt
 
Ik heb ook zo'n periode gehad, ongeveer rond dezelfde tijd volgens mij.
Ik zou zeggen: geniet ervan!
Seks kan echt geen kwaad voor je baby, alleen als je vliezen gebroken zijn mag het niet (maar dat zal de VK je dan ook zeggen).
 
Is dit niet dezelfde dame die wel vaker met veel spel en taalfouten "provocerende" berichtjes op het forum plaats?

Zoniet: sorry. Je vagina is beter doorbloed door de zwangerschap dus kan het zijn dat je vaker zin hebt. Kan verder geen kwaad.
 
nee anoniem, dat ben ik niet weet wel over wie je het hebt helaas ik ben nadia en ik heb al best veel berichtjes erop staan en dat me naam er niet bij stond kwam door een foutje met toen ik een topic wou plaatsen maar dan weet je dat maar voor degene wel geintreseerd ik ben nadia 24 jaar en 25 weken zwanger thank you
 
Hoi, gaaf juist dat je veel zin hebt, goed voor je band samen.
Ik las laatst dat in het tweede trimester veel vrouwen meer lust krijgen als de kwaaltjes minder zijn geworden en het hele spulletje vanonderen goed doorbloed en supergevoelig is, veel vrouwen slaan dan zelf vaker de hand aan zichzelf(stoom afblazen)
Ja, dat stond in dat boek hoor!

Niets om je voor te schamen dus.

Jeanette
 
thanx jeanette
nee ik schaam me niet integendeel want heel veel vrouwen hebben juist helemaaal geen zin in sex ieder voor zich natuurlijk maar ik vroeg me alleen af of dat er meer vrouwen zijn die rond de zelfde periode dit ook hebben want een vriend van me is 28 weken en die moet er nix van hebben
 
Hallo,

Ik heb juist het tegenovergestelde, ik heb totaal geen zin in sex.
Als mijn vriend het weleens probeerd dan baal ik al.
Ik ben nu 21 weken zwanger, dus het 2e trimester.
Is dit dan vreemd???

Groetjes ilona.
(21 wkn)
 
Terug
Bovenaan