sexualyteit

Gewoon lekker van genieten zou ik zeggen,het kan zeker geen kwaad voor jullie kind in ieder geval.Wat hormonen al niet met je doen he? De sex opzich is bij ons wat minder omdat ik me zeer onaantrekkelijk voel (hihi) maar wat jeanette zegt...de hand aan je zelf slaan en stoom afblazen is me heel bekend!!

Groetjes.
 
Hoi Nadia,

Bij de eerste had ik heel veel zin, iedere dag, bij de tweede helemaal niet; ik geloof dat we het toen de hele zwangerschap nog geen tien keer gedaan hebben.

De eerste was een jongen, de tweede een meisje, maar of het nu daaraan lag...misschien was ik wel gewoon moe omdat ik ook nog achter een dreumers van anderhalf aan moest rennen.

Geniet ervan.

groetjes,
Michelle.

 
nee ilona ik denk het niet dat is juist de rede waarom ik deze topic heb geplaast want ik hoor echt heel veel om heen dat ze geen sex hebben dus daarom vroeg ik me ag of het raar was dat ik juist wel zin heb iks ex soms wel teveel (zucht hahahaha) maar idd het is erg leuk hoor en ik vind het echt heel leuk dat jullie zo leuk reageren
 
Klinkt zeer bekent,had de eerste 3 mnd helemaal geen zin in sex maar dat begint nu echt te veranderen!Dit had ik in mijn vorige zwangerschap ook.
Wat ik wel heb is dat ik alleen 's middags zin heb omdat ik 's avonds te moe ben,hahaha.

Gr. Liel
 
Terug
Bovenaan