Nee, kaarsen zijn ivm brandgevaar verboden in het ziekenhuis.
Bij ikea bijv heb je wel nepkaarsen die wat sfeerlicht geven. Of denk aan een nachtlampje dat je kunt dimmen. Een lichtsnoer zou bijv ook kunnen, zoals je met kerst vaak ziet 😉
Anders slingers, misschien iets met stof, maar houd er rekening mee dat je weinig mogelijkheden hebt om dingen op te hangen. Bij de blokker verkopen ze slingerhangers /klemmen die je zonder de muur te beschadigen kunt gebruiken.
Wat fijne kleren meenemen en die vooraf met een geurzakje wegleggen geeft je wel die geur. En ik denk dat je van die stokjes van rituals oid best in de vensterbank mag zetten. Ik vraag me af of je er echt behoefte aan gaat hebben tijdens de geboorte. Maar meenemen kan altijd. Ik vind die parfum dingen die je in het stopcontact steekt zelf niet geweldig ruiken, maar dat zou ook nog kunnen? En mss kleine boxjes meenemen en een muzieklijstje met muziek waar jij je goed bij voelt?
Kun je een keer gaan kijken bij de kraamsuites? Dan kun je ook navragen daar wat wel en niet kan. Veel plezier ermee!