Sh*t een streep op mijn buik....

hey meiden,

Net na het douchen sta ik mijn buik in te smeren voor de spiegel zie ik opeens een streep op mijn buik!! AAAAAH en maar smeren en smeren...

Had zo gehoopt dat dit niet zou gebeuren maar helaas... hopelijk worden het er niet zo veel...

Hebben jullie hier ook (al) last van of gehad bij eerdere zwangerschappen??

Ach we ruien weer lekker naar zwitsal...

Kussies

helaas heb ik er ook last van.. ik kreeg ze al erg vroeg en de vk vond het een naar gezicht omdat ze nog rood waren en vertelde ook dat het erg vroeg was...
helaas heb ik er aanleg voor en dat smeren.... tsja dat doe ik al sinds dat ik het idee heb dat mijn buik groeit maar volgens mij werkt het niet hoor... toch maar lekker blijven smeren want dan ruik je idd erg lekker... alvast een voorproefje op de baby :)

succes met je striemen hopelijk krijg je er niet veel!!

Hi meiden die streep gaat weg hoor! Ik had 'm ook tijdens mijn vorige zwangerschap en toen de hormonen langzaam verdwenen, verdween ook de donkere grote streep op m'n buik.

straie daar en tegen beginnen rood en daar kom je niet vanaf. Ik heb helaas op mijn linker heup nog wat straue van de vorige keer.

enige wat je kunt doen is smeren, smeren, smeren en hopen dat je er geen last van gaat krijgen.. wat helpt is bio-oil.

:) alleen de tijd zal het zeggen of je er wel of geen last van gaat krijgen

ik heb er zelf nog geen last van
ik smeer me buik ook in.
ik smeer het ook in met switsel
me zus heeft ook striae gehad hele erge en bij haar werd het na de bevalling lichter maar je zag het nog wel
ik hoop voor je dat het bij 1 streep blijft

liefs Simone

Hallo Dames, Ik wil jullie niet ontmoedigen maar stria ontstaat doordat het onderhuidsbindweefsel uit word gerekt, dit betekent dat het niet de bovenste huid is maar daar onder. Op zich is smeren wel goed maar er word gezegd dat het beter is om te masseren zodat je het onderhuidsbindweefsel ook soepel houd, wie weet t proberen waard. Ook maakt t niet uit waar je mee smeert of t nu switsal is of een goedkope pot nivea. Olie schijnt het beste op te nemen maar is nog geen garantie tot succes, Ik ben zelf ook vaste klant van striemen en stria heb er al een hoop overgehouden van mijn pubertijd(helaas.) Ik masseer me zelf dagelijks door eerst creme op de huid te smeren en daarna de probleem zone's zachtjes vast te pakken en weer los te laten... Succes!

sorry, ook ik heb niet zo'n positief bericht.
heb heel mijn buik vol met zebraprint:) echt heel erg veel (weet niet of het met de kilo's ook te maken had. Weeg altijd nog geen 50 kilo en ben bij mn eerste 30 kilo aangekomen)
Is al vanaf mijn eerste zwangerschap ontstaan (nu zo'n 8 jaar geleden)
Sorry om te Zeggen maar je kunt er niet echt iets aan doen, je moet ook gewoon geluk hebben (of pech zoals wij)
Het gaat ook nooit meer weg.
Wel worden de strepen lichter van kleur en dus wat minder duidelijk zichtbaar. Maar mij zal je nooit meer in een bikini zien .....
Heb echt veel stria.

succes en groetjes Hanneke (november mamma)

Ik heb er ook last van, gekregen bij me eerste zwangerschap...toen had ik ook zwangerschapsjeuk op de buik, en als je dan gaat jeuken dan krijg je strai...bij de 2e zwangerschap is er niks bijgekomen en nu komt dat denk ook niet...maar goed het verdwijnt nooit helemaal....jammer, maar helaas.

Terug
Bovenaan