Sh*t een streep op mijn buik....

Nou, dan ook nog maar een wat positiever bericht.... Ik heb met de eerste zwangerschap wat striae op mijn bovenbeen gekregen, net onder de heup. Inmiddels al niet zo zichtbaar meer, doordat het lichter is geworden (die zwangerschap is ook alweer 7 jaar geleden)
Bij de tweede zwangerschap heb ik onderop mijn buik 2 kleine streepjes gekregen, die toen mijn buik weer geslonken was nog geen centimeter lang waren. En bij de derde zwanegrschap zijn die twee streepjes iets langer geworden.
Ik ben benieuwd of er nu ook nog wat bijkomt of dat die twee streepjes nog iets langer worden.
Maar het hoeft dus niet zo te zijn dat je je hele buik er onder krijgt als je een paar streepjes ziet verschijnen..... En ik ben niet zo'n regelmatige smeerder, dus ik denk dat het gewoon met je type huid te maken heeft.....

Succes!

oh tja dan geen echt positief bericht, bij mij is het niet weg...maar ja ik ben wel weer op gewihct gekomen en een bikini staat weer heel leuk, dus die paar streepjes neem ik op de koop...en als ik m'n kleine zie zijn die paar strepen echt wel de moeite waard geweest

succes

ik heb er ook nog geen last van, maar merk wel dat ik moet oppassen. Betrap mezelf er soms op dat ik s'nachts in bed op m'n buik aan het krabben ben vanwege de jeuk, en dit moet je juist niet doen!!!!

Terug
Bovenaan