SHARINE 2?????

Ja wij zijn nu druk bezig voor een 3e we zitten nu in ronde 4 heb volgende week mijn NOD. Dus ik zit nu op dit moment op het wachtbankje.

Leuk he een dochter maar ik moet wel zeggen dat er wel veel verschil zit tussen een jongen en een meisje. Onze dochter is echt een meid kan soms echt een kattekopje zijn.

Liefs Sharine

hey sharine ben benieuwd of je ook voor jezelf hebt gependeld of dat iemand anders voor jou gependeld heeft? Wat kwam eruit?

PInk

Hoi

Heb voor mezelf gependeld deze maand zwanger, maar ik vind het heel moeilijk om te pendelen voor mezelf omdat mijn gevoel teveel meespeelt. Kijk als ik wil dat de pendel ja zegt doet hij dat ook. Ik heb mij laten pendelen op een andere site. Eentje pendelde juli 2007 van een tweeling en een andere pendelde september 2007 van een meisje.
Ik laat me liever pendelen snap je.

Liefs Sharine

Hai Sharine,

Wel leuk een jongen en een meid terminste
zal ik heel leuk vinden al heb je het niet voor
het zeggen he!!! gelukkig maar...
Maar een meid is best pittig vind ik hoor en
ook weer lekker.Onze dame is pas 14 maand
maar weet presies wat ze wilt.Dat heeft ook wel
weer wat.Een meisje met   pit.Wel leuk een 3e wonder
he terminste ik zal er graag 3 willen maar me man wil
het liever straks bij 2 houden maar dat wijst de tijd wel
uit he!!!! Maar dat is op de fijten vooruit lopen he!!
Eerst maar een mooie 2e wonder.jullie ook suc6 met
zwanger worden....

Groetjes Belinda

hallo

Misschien een hele domme vraag hoor maar wat is pendelen????
Ik heb er nog nooit van gehoord en als ik het zo lees lijkt het wel een beetje op paranormaal.
Misschien dat iemand mij er meer over kan vertellen want als ik het zo lees dan voorspellen jullie een zwangerschap ofzo???heb ik dat goed???
Ik vind het wel knap hoor.
Ik ben zelf bezig voor een tweede.
Maar ik heb zo een gevoel al heel lang dat het op de 1 of andere manier niet zo mag zijn.waarom weet ik niet maar dat is een gevoel of dat het heel lang gaat duren dat ik een tweede krijg.
Bij de eerste was ik gelijk de eerste maand zwanger maar bij het oefenen van een tweede helaas niet.
Maar ja we wachten rustig af.
Wie wil mij meer vertellen over pendelen.

Groetjes leukemoeder

Terug
Bovenaan