@shirley

volgende week dinsdag gaan ze een echo doen en bespreken we hoe het nu verder gaat. waarschijnlijk een verwijzing voor een gynecoloog.

moet over een paar dagen nog even een test doen zodat ze daaraan al kunnen zien of de mk al volledig is of zoiets.

maar volgende week weten we meer.
als het goed is.

bedankt voor jullie bezorgdheid.

liefs shirley

volgende week pas? Ik was 2x met 1 1/2 gecurreteerd. Nu moet je nog een week langer wachten. Heeft dit je huidige verloskundige geregeld of een ander? Sterkte met wachten.

Vreemd hoor. En zeker een test. Die kan nog weken na een miskraam een positieve uitslag geven. Ik zou er echt op staan op morgen nog naar de gyn te gaan. Stel dat ie niet volledig is en je een ontsteking krijgt. Dat risico is er en ik zou dat niet willen nemen. Heel veel sterkte en blijf voor jezelf op komen meid!

jeetje meid,
wat een toestand....ten eerste echt ontzetten erg dat je nog zo vloeit...maar verhaal van die vk is echt belachelijk...tjonge jonge...ik heb kennis die is nu 10 week zwanger, had gisteren ook bloedverlies en kon direct terecht om te kijken of alles goed was...en nu moet je nog 1 week wachten op echo....zou idd ook klacht indienen...
heel veel sterkte meid...
xx

Terug
Bovenaan