Shit, het is toch mis gegaan!!

hoi meid!

Bedankt!! ik mag 4- 8 naar de VK voor een echo..heeeel spannend...

ik ben op dag 12 begonnen met testen ovulatie omdat mijn cyclus voor de MK gemiddeld 30 dagen was. op dag 18 had ik pas mijn ei, dus wel wat later. Wel heb ik de dag van allereerste bloedverlies aangehouden. ik zou dus die dag aanhouden als ik jou was. daarna was het dus meteen raak boven verwachting!!!

ik wens je heeel veeeel succes hoor!

liefs sweety

hallo allemaal,

wederom weer bedankt voor jullie reakties en lindano heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik hoop echt enorm dat het dit maar goed zal aflopen, maar je weet wat ze zeggen: 3 maal is scheepsrecht, dus het zou goed moeten komen!!

Bij mij is het bloeden inmiddels al een stuk minder geworden, maar ik heb vandaag enorm veel buikpijn gehad en nog erger, ik heb echt enorme rugpijn gehad... heel laag onderin mijn rug.
heb de hele dag op bed gelegen en wat gek was, was dat ik alleen op mijn rechter zij kon liggen. als ik op mijn linker zij ging liggen kon ik het helemaal niet meer uithouden van de pijn..
nu gaat het wel weer gelukkig.
dinsdag moet ik dus naar de gyn en ik hoop zo dat hij mij verteld dat alles weg is en dat ik niet alsnog gecurreteerd hoef te worden, want daar zou ik heel erg tegen opzien....

we hebben besloten dat we wel gelijk weer voor een nieuwe zwangerschap willen gaan en ik hoop echt dat het snel weer lukt.
ik heb besloten dat ik wel over een paar dagen met die ovulatie testen ga beginnen, omdat ik denk dat mijn cyclus nu wel aardig in de war zal zijn en dan heb ik tenminste iets meer zekerheid, dat vind ik wel een fijn idee.

het is wel wat ik hier terug las, ik hoop maar dat ik van mijn eventuele volgende zwangerschap wel weer kan genieten ( zeker in het begin ) want het maakt je wel bang dat het nog een keer gaat gebeuren.. zeker omdat ik hier meerdere verhalen op het forum terug lees over meiden die 2 keer achter elkaar een miskraam hebben gehad...
Nou ja laten we maar van het positieve uitgaan en hopen dat ik snel weer zwanger mag worden..
ik zal laten weten hoe het afgelopen is bij de gyn nadat ik daar geweest ben.
sterkte iedereen en een fijne avond.

groetjes van mij

Terug
Bovenaan