Shit, hij gaat echt!!!

Gisteren hebben we te horen gekregen, dat mijn vriend zeker op uitzending moet na mijn bevalling, hij zal 2 weken na mijn uitgerekende datum vertrekken voor een half jaar.

Ik baal hier natuurlijk enorm van want, ik zal hem ontzettend missen, maar red ik het wel alleen als mama van 3 kinderen??

Ik neem mijn vriend nu vanalles kwalijk, wat ik weet dat ik dat niet moet doen, maar toch komen die gevoelens bij me op.

pffff, weer een zorg extra de komende tijd, zoveel extra geregel........

oh meid wat vreselijk.. Buiten het feit dat je het (met een beetje hulp) vast wel gaat redden met drie kleintjes is het gewoon echt niet leuk dat hij zo kort na de bevalling weg moet..je wil dat toch samen doen, samen genieten.. Is er niks te regelen op zn werk, een uitzondering te maken??
(Neem aan dat hij bij defensie werkt?)
Sterkte en hoop dat er nog iets te regelen valt..
Liefs mvtwee

Dank je wel voor je berichtje... Helaas is er inderdaad niks meer te regelen op zijn werk, als een militair orders krijgt volgt hij deze op...

Soms verlang ik best naar een militaire samenleving zoals bij Army Wives (tv serie) hihi... weet je zeker dat je er niet alleen voor staat...

Ik snap het, onze buurman werkt ook bij defensie en moet regelmatig voor langere tijd weg..ook twee kleine kindjes.. Daarna is ie hopelijk wel voor langere tijd thuis? Scheelt iig dat je je niet hoeft te vervelen met drie kleintjes thuis, haha. Hoe oud zijn je kids? Die van mij zijn 5 en 2,5 als de baby geboren wordt. Hoop dat je in je omgeving genoeg hulp en steun hebt, ook om leuke dingen te doen met de baby..
Liefs mvtwee

Pffff jemig, dat een vervelend bericht. Maar inderdaad hij heeft geen andere keus.
Hopelijk dat familie en vrienden je willen en kunnen bijspringen,
Maar kan me voorstellen dat je nu flink in de stress schiet.
Sterkte meis!
x

Onze kinderen zijn op het moment dat de kleine komt 3,5 en 2. dus ik heb het inderdaad lekker druk, maar ja ik blijf me toch zorgen maken... zelfs of ie niet vreemd gaat !!!??? ja ik weet het nergens voor nodig maar die stomme hersenen zeggen toch weer wat anders hahaha!!

Nadat hij op uitzending is geweest zal hij inderdaad langere tijd thuis zijn, maar dat betekent alsnog dat ik het eerste half jaar alleen voor de kleine mag zorgen dag en nacht!!

heey meid
wat vervelend zeg gaat wel moelijk worden voor je eerst met drie kids en dan allemaal nog klein hebben overal nog hulp bij nodig en wat mist hij dan veel van de kids hoop voor je dat alles goed komt succes meid en duim ook voor jou

liefs tamjoh

Jeetje meid,

Wat een vervelend nieuws. Natuurlijk weet je dat het kan komen met dit werk maar dat maakt het niet minder vervelend. En vooral niet op zo'n moment dat jullie net een kleintje hebben (of je misschien nog niet eens bevallen bent?).

Zoveel mogelijk samen genieten nu van jullie kleintje, ook al zit het nu nog in je buik en er maar het beste van maken.

Terug
Bovenaan