Shit, hij gaat echt!!!

dat is echt flink balen zeg!!
en het rotte is dat je daar gewoon niks aan kunt doen!!
heb je wel fam of vrienden in de buurt die je zouden kunnen helpen in die tijd?
en vooral nu de komende tijd samen zoveel mogelijk van elkaar genieten..
liefs

Wat balen zeg!! En dat al zo snel na de bevalling, jammer dat het niet iets later gepland is. Maar ik kan me voorstellen dat zulke dingen niet te veranderen zijn. Succes!

Een kennis van mij had ook zoiets een paar jaar terug. Hij moest 6 maanden weg toen zij nog maar een paar weken zwanger bleek te zijn. In het 1e trimester hebben ze dus al snel de babykamer etc. in elkaar gezet en rond de uitgerekende datum kwam hij terug. Gelukkig voor hem liet de baby op zich wachten zodat hij er alsnog bij kon zijn, maar zij moest het ondertussen dus ook alleen doen met een zoon en een dikke buik.

Denk dat het voor je man en jou net zo moeilijk is, jij staat er helemaal alleen voor met 3 kleine kids waarvan 1 pasgeborene maar ondertussen moet hij jullie allemaal 6 maanden missen en vooral met zulke jonge kinderen mis je dan een hoop want die ontwikkelen zich heel snel natuurlijk. Maar ik kan me wel voorstellen dat het nieuws er nu even extra hard inhakt, dit was niet het moment dat je erop zat te wachten om dat te horen. Hoop dat je toch veel hulp en steun in je omgeving kan vinden!!

Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je in je omgeving mensen hebt die je willen helpen zodat je er niet helemaal alleen voor staat. Het zal moeilijk zijn maar probeer er nu niet te veel mee bezig te zijn en zo veel mogelijk te genieten van de komende maanden samen. Sterkte!

He wat vervelend zeg..
Das echt niet leuk en een half jaar is ook wel erg lang.. en vooral het eerste jaar ze veranderen zo snel enzo..
Maar het opvoeden gaat vast goed komen meid.
ik hoop dat je veel steun hebt en krijgt van je familie.
en probeer nu toch maar even te genieten van je mannetje zolang het nog kan..
en die dubbele gevoelens en je man alles kwalijk nemen.. daar herken in mijzelf soms ook wel in..
want het is niet makkelijk om alles maar alleen te moeten doen.

Ik vindt het allang als mijn man 8wkn weg is te varen.

Ik wil je veel sterkte en veel goeds toewensen.\

en het komt allemaal goed.
xx

dat is balen zeg...... stiekem hopen dat deze een paar weekjes eerder komt kunnen jullie samen nog even genieten.... lastig is dat als je een baan hebt dat je lang van huis bent... begrijp ook heel goed dat je daar nu fff niet op zi te wachten hoor...

succes

Terug
Bovenaan