Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, doet me echt goed.
Tja idioot he dat je zo op je strepen moet staan om gehoord te worden. En dan werk ik nog zelf in het ziekenhuis ook. Maar ik ben niet in mijn eigen ziekenhuis geopereerd en aangezien ik op de operatiekamer werk en geen verpleegkundige ben wist ik ook niet echt van wat nu normaal is na zo'n operatie. Maar als iedereen dan maar zegt dat de klachten die je hebt "kunnen"na een ok dan geloof je dat maar. Alhoewel ergens in mijn achterhoofd widt ik wel dat het niet helemaal goed zat. Als het mijn kinderen betreft ben ik wel altijd haantje de voorste, moet ik eigenlijk ook wat meer voor mezelf zijn.
Het is ook zo moeilijk om zo afhankelijk te zijn van iedereen vooral met de kinderen, gelukkig helpt mijn moeder veel en heeft mijn man 1 dag in de week zorgverlof als 2 van de 3 kids thuis zijn. Maar ja mijn moeder gaat 11 april voor 3 maanden op vakantie want tegen die tijd zou ik vast weer opgeknapt zijn. We gaan wel zien waar het schip strandt, je moet het op een gegeven moment maar uit handen geven want je kan er toch helemaal niets aan doen.
groetjes chimene