Shoppen..... de kinderwagen!

Hey meiden,

Ben even benieuwd welke kinderwagen jullie gebruiken (voor de ervaren mama's) of gaan kopen (voor de nieuwe mama's zoals ik..)..... Ik neig nu naar de Joolz... Iemand hier ervaring mee?

nee, sorry, mijn oude vertrouwde beestje doet het nog prima, dus die blijft dienst doen. Ik vind hem wel leuk om te zien, maar ervaring heb ik niet!

Succes!

Met stip op 1; het huifkarretje oftewel .... de Bugaboo... had er al 1 in 2006 maar alles bijna tegen nieuwprijs verkocht... nu staat nummer 2 braaf boven op bezetting te wachten...... als de centjes ervoor zijn zeker voor gaan.... krijg je nooit geen spijt van ondanks dat je misschien een beetje aan het uiterlijk moet wennen.....

Groetjes met proberen!
Sunny (januari-mama)

Mijn hemel wat een bedrag. Ik heb de wagen gekregen van mijn a.s. schoonzus. Geen idee wat voor merk. Tot nu toe staat alleen de wieg hier, de rest volgt nog. Ik ben eens benieuwd!

Ik heb de quinny zapp.. voor mij was belangrijk dat iig de maxi cosi erop kan, en dan later een buggy, en heb nog een wat oudere kinderwagen van iemand gekregen en die gebruik ik bij wat ongelijker terein.

Terug
Bovenaan