Shoppen en bijna geld bijkrijgen!

Hoi Dames,

Ook wij zijn vandaag lekker aan het shoppen geweest!

We hebben bij babydump een mooi kamertje gekocht en kregen bij deze kamer een box twv 140 en 300,- shopgeld. Ik zeg niet verkeerd! Dus de box uitgezocht incl kleed, maxicosi en matras.

Omdat hun laagste prijsgarantie hebben ben ik bij thuiskomst eens aan het google gegaan en ja hior ergens anders voor bijna 450,- goedkoper! Dus morgen even een belletje plegen en dan hebben we de babykamer voor dezelfde prijs maar dan met al dat leuke extras erbij!

Ben helemaal blij. Maar hadden jullie dat ook toen jullie zo'n grote babywinkel binnenkwamen, die gedachten van: hellup! Wat moet ik allemaal hebben? En vooral: welke speen? welke fles? Welke babyfoon?

Fijne avond nog dames!

Hey meid welke babykamer heb je gekocht? Wij hebben de atlanta, erg mooi! Baby dump bevalt me elke keer enorm goed! Op tijd bezorgd, goede service en ze hebben toen voor €50 extra de kamer in elkaa gezet. 25 minuutjes en ze waren weer weg, ideaal!

Tja tis wat als je zwanger bent van de eerste; alles is nieuw en er is zooooveel keuze... Mijn advies: koop niet teveel en te snel, zelfs na de bevalling heb je alles desnoods snel in huis via internet of een helpende oma of manlief.

Wij hebben de Silas gekozen. De sinza grijs vonden we ook erg mooi maar die heeft mijn zusje al.

Van dat in elkaar zetten wist ik niet daar ga ik zeker eens over nadenken! Ben echt blij met mijn kamertje zeker als we die 400,- nog terugkrijgen.

Wil je dan ool zeker aanraden om nog eens op onternet te kijken! Heeft mijn zusje destijds ook gedaan en toch een paar keer nog wat geld teruggehad.

Atlanta vonden wij ook erg mooi, die hadden wij in gedachten voordat we er naartoe gingen.

Liefs

Hey meid,

Wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent en idd heel fijn die leuke extra's!! Ben benieuwd of je die centjes nog terug gaat krijgen maar als ze laagste prijs garantie hebben dan komt dat vast helemaal goed. Slim hoor om nog even internet na te pluisen :)

Wij hebben eigenlijk heel veel via internet gekocht, tsja...alles maal 2 dus we hebben zeker op de prijzen gelet. Nu alle grote (en kostbare) dingen in huis!

Babydump is idd een hele fijne winkel. We hebben daar ook goed advies gekregen.

Geniet van al je moois! Liefs Lynn.

hey meis

lekker he al die dingen kopen! goed geslaagd dus! wij hebben bij baby dump een kinderwagen gekocht die wordt in oktober geleverd. en idd laagste prijs garantie. nu zag ik op internet dat ie ergens anders 50 euro goedkoper was. maar dan heb je natuurlijk niet die extra's erbij van gratis maxi cosi en luiertas. denk je dat ze dan nog het prijsverschil teruggeven? anders is het natuurlijk zeker even de moeite waard!

maar idd wat jij zegt van help wat moet ik allemaal dat weet ik ook echt niet haha qua fles en speen enzo de een zegt dit is goed de ander zegt dat is goed. denk dat het maar gewoon uitproberen wordt!

xxxx

Hoi hoi,

Wij hebben de kinderwagen van baby dump. Ook wij dachten dat wij nog 100 euro terug zouden krijgen maar niet dus. Wat blijkt: baby dump rekent de gekregen goederen (in ons geval de maxi-cosi autostoel en luiertas) als korting.........en zo zijn ze niet iets goedkoper dan de rest. Ondanks dat blijft het een fijne winkel met hele goede service.
Hoop dat je rekening hebt gehouden met de akties cs1983. Staat ook in de voorwaarden overigens. Een verschil van 400 euro is nl. wel erg groot. Maar wel lekker als het idd zo is!!!! Ik ga voor je duimen. We blijven per slot van rekening hollanders he :)!

Wij hebben overigens de Miami babykamer gekocht. Dat is de mat witte variant van de Atlanta.

Laat je nog even horen hoe het afgelopen is met je laagste prijs garantie? Ben erg benieuwd.

Liefs,

Helaas... ik had idd geen rekening gehouden met de acties. Uiteindelijk scheelde het 15,-. Ik mocht het wel voor die prijs hebben alleen dan gelden de acties niet.

Die kan je uiteraard dan ook zelf weer kopen, maar voor die 15,- had ik geen zin om heel de order om te zetten.

Wie weet is hij over een paar weken ergens nog wel goedkoper en dan geef ik uiteraard weer even een belletje.

Het was idd wellicht ook wel te mooi om waar te zijn. De Miami is ook mooi! Wij wilde eerst een witte, maar toen wij deze zagen waren wij toch wel snel om.

Liefs

Aaahhh, jammer. Wij hadden dat dus ook terwijl ik zo op de aktie had gelet. De tas nekte ons. Maar ik kan het niet laten om af en toe toch nog even te kijken........erg eigenlijk.

Heb even jullie kamertje opgezocht bij baby dump. Ook een mooi kamertje hoor!

Wat betreft jouw vraag: wij hadden dat ook. Wat moeten we nemen??? Ben erg gecharmeerd van Philps Avent. Wil graag borstvoeding geven dus ga maar 1 of 2 flesjes kopen voor het eerst en ik heb gehoord dat de Avent een bredere hals heeft zodat je de ingevroren melkklontjes er makkerlijker in kunt doen. Hoef je niet eerst de melk te laten ontdooien en vervolgens over te gieten in de fles. Las laatst in een topic dat niet ieder kind uit elk flesje wil drinken dus niet meteen een hele voorraad inslaan.
Een speen wil ik zo min mogelijk gebruiken en die zat in het pakket van Baby dump (ook Avent). Dus die eerst maar eens proberen.
En wat betreft de babyfoon: ook de Philips Avent geworden. De op één na duurste (rond 100 euro) met thermometer. Hij is er ook van Alecto en die is iets goedkoper. Mijn man wilde er graag eentje met webcam.........dacht het niet, zit je er de hele avond naar te staren.

Terug
Bovenaan