Shoppen en bijna geld bijkrijgen!

Haha... ja mijn vriend wil er ook één met webcam.

De Alecto is mij door meerdere afgeraden. Ze vonden hem niet fijn. Mijn zusje heeft ook de avent.

Snap alleen niet dat die alecto wordt afgeraden, op kieskeurig heeft hij goede reviews.

Zit zelf te twijfelen over de Luvion.

Luvion is ook mooi maar met webcam toch?
Volgens mij heeft één van de Alecto's vorig jaar nog een prijs gewonnen. Vraag me even niet welke. Waarom wij voor de Avent zijn gegaan? De verkoper zei dat daar minder mankementen mee waren tov Alecto.

O ja wij hebben ook de Atlanta, de matte versie. De Silas is idd ook heel erg mooi!

babyfoons: wij hebben de Alecto dbx 88 en zijn supertevreden! Ideaal dat je terug kan praten, gebruiken we met name nu erg veel en is handig.

Flesjes: ik kan Aventflessen aanraden, maar koop er idd niet teveel. Wij hadden de starterskit, zit vanalles in.

Speentjes: als je borstvoeding wil geven kun je beter de combispeen gebruiken, niet de dental speen. De combispeen lijkt meer op de tepel en is dat beter.

Hey Charlotje,

Dan hebben jullie dus ook de Miami? Verkleuren de spijlen van jullie bedje ook door het daglicht? Hoor dat dat een euvel van de Miami en Atlanta is....

Leuk he om alles te kopen. Hebben ook zo genoten bij de baby dump en idd geen idee waar je op moet letten en waar je iets kan vinden, hahaha.

Super dat je geslaagd bent. Wanneer komen ze het bezorgen?

Liefs, x

Oh moet nog zo lang wachten.... week 37 pas.
Maar ja ben er nog steeds niet over uit welk kamertje we gaan pakken. De kleinere of grotere kamer!

De grotere kamer is nu mijn kantoor voor wanneer ik vanuit thuis werk. Ik ga liever voor de grotere zodat ik er ook een stoel in kan zetten voor de nachtvoedingen. Maar mijn vriend heeft liever de kleinere kamer.

Terug
Bovenaan