shoppen voor jezelf..

Aaaah ik heb vandaag echt ASOciaal veel geld uitgegeven aan positiekleding..tzal het mooie weer wel wezen, ik weet het niet maar had niet eens echt wat nodig (nog veel dingen van mn vorige zwschappen) maar zag zulke leuke dingen bij H&M (witte broek, twee zwarte en paar leggings). Toen kwam vandaag ook nog een pakketje binnen van Positieoutlet (echte aanrader trouwens!) met twee bloesjes en twee shirts dus nu hangt mn kast weer vol... Nog meer dames die al zo tekeer zijn gegaan..?
Liefs mvtwee

Hell yeahhhh!! Me too..

Zomer jas van mama lisious gekocht, kan lekker wijd...spijker broek, 2 leggings ala positie, hempjes en t shirts...en dan heb ik nog genoeg stretch jurkjes voor de zomer!!

Hier nog niet echt los gegaan, heb nu 2 broeken en een joggingbroek. Al m'n truien, shirts en jurkjes afgelopen weekend gesorteerd in wat ik nog wel en wat ik niet meer pas en shirts heb ik nu nog niet nodig. Hebben jullie allemaal tips over waar je leuke zomerjassen kunt kopen? Mamalicious lees ik al. Nog meer??

Hehehe, ja zeker! M'n vriend wordt er gek van. Normaal ben ik niet zo'n shopper, maar nu al 4 jurkjes, 2 broeken, 2 truien, 2 leggings en 2 paar platte schoenen gekocht :)

Oh en er komt nog een lading lingerie bij, dat heb ik gister besteld :)

Nu ben ik dus wel redelijk voorzien, dus over twee weken ga ik beginnen met shoppen voor de baby!!!

Ik wil aan de éne kant wel shoppen, maar aan de andere kant vind ik het zonde om kleding te kopen die ik nog maar 6 maanden oid zal kunnen dragen. :$

Plusss, ik zie niks leuks liggen in de winkels, alleen maar saaie kleurtjes en modellen. Vind ik zo jammer..

Dat heb ik dus ook, wel willen shoppen maar vind het zo zonde voor die paar maanden terwijl het ook nog eens niet goedkoop is als je het mij vraagt. Legging heb ik er ook 1 van, gewoon een simpele zwarte. Als ik wat nodig heb haal ik het wel, tot die tijd niet. Maar kan me de enthousiasme wel goed voorstellen haha! Al heb ik dat nu toch meer naar de baby toe, en moet ik mezelf echt inhouden... Heb zo'n vermoeden dat we nog met kleding overladen gaan worden door anderen in onze omgeving en dan is het ook weer zo zonde als de helft voor niks in de kast ligt.

Hier in dordrecht vind ik eigenlijk maar weinig winkels waar ik positie kleding kan vinden.
Prenatal en Miss Etam.

Heb ook al wat dingen gehad van mijn vriendin en ik pas nog wel een aantal dingen van mezelf maar mijn spijkerbroeken gaan niet meer dicht.
Had ook al bij positieoutlet gekeken.
IK heb alleen één probleen mijn lengte.
Ik ben namelijk 1.86 lang waarvan bijna 1.10 aan beenlengte.
Ik weet nooit hoe de lengtes van de broeken valt als je iets besteld.

Terug
Bovenaan