shoppen voor jezelf..

Hehe, eerlijk gezegd zijn alleen bovenstaande broeken zwangerschapskleding, de rest is gewoon wat wijder, maar ook nog draagbaar na de zwangerschap :)

Enne, lingerie was hard nodig, ben een cupmaat gegroeid :)

Ik shop voornamelijk online, haat nl paskamer, dus bijenkorf, h&m enzo, enne bij de wehkamp heb je leuke zwangerschapskleding!

ik heb nog veel van de vorige zws en van vriendinnen
wat uit d emode is draag ik niet maar heb nu wel wat voor de zomer in de kast liggen

voor d erest de shirtjes en truitjes die ik nog gewoon aan kan. En heb 2 rokjes van een vriendin echt super

van het weekend wat bij de H&M meegenomen maar is het toch net niet

Ook ik vind het zonde maar wil er ook wel leuk bij lopen.. lastig

Ik heb nu 3 jurkjes, twee leggings en 1 bh.

Waar kun je leuke gekleurde zwangerschapslingerie kopen? Ik vind die suffe spullen zonder beugel van de hema maar niks.

Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van zwangerschapslingerie. Heb een meegroeibh van de hema maar die vind ik gewoon niet lekker zitten, had al een voedingsbh gehaald bij de prenatal en hoewel ik die ook niet geweldig vind zitten vind ik die wel lekkerder zitten dan zo'n meegroeibh dus ik draag die nu maar steeds.

Jaaaa shoppen!! Ik wacht op mijn maandsalaris en dan kan ik weer lekker los :D
Ik heb wel wat kleding van de vorige zwangerschap maar was aan het einde echt giga! Wat een buik zeg... dus de shirtjes passen niet meer.
De broeken ook niet, want ik ben heel veel afgevallen na de bevalling (10 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap) en nu MOEST ik wel shoppen.
Erg hoor hahaha.

Ik heb hele mooie beha's gezien bij Noppies, van de echte zwangerschapsmerken hebben ze mooie lingerie. Wil wel een mooie beha, ook al is het voor 6 maanden.

Terug
Bovenaan