Show hier je geboortekaartje!

Hoi,

Graag zou ik ook mijn kaartje willen laten showen maar de pc boven is stuk dus zit hier met mijn nieuwe labtop maar nog zonder alle foto's. Hoop dat het nog snel komt. Wil hem jullie niet onthouden  heb namelijk zulke leuke reacties gehad.
Vind jullie kaartjes ook allemaal even leuk en vind het jammer dat ikzelf niet zo crea was/ben om er zelf een te ontwerpen. Geeft toch iets speciaals vind ik.

Groetjes Diana

Hier nog het geboortekaartje van Amy:

Aan de binnenkant stond het volgende versje:

In maart was ik een speldenknopje
In april paste ik in een notendopje
In mei hoorden papa en mama mijn hartje slaan
In juni zat alles erop en eraan
In juli ging ik in mama's buik aan het stoeien
In augustus begon ik flink te groeien
In september werd ik behoorlijk zwaar
In oktober was ik bijna helemaal klaar
In november dachten papa en mama: nu nog even
En vandaag kan ik de wereld vanuit mijn eigen ogen beleven!

We konden geen leuk kaartje vinden, dus hebben we zelf een kaartje ontworpen. Mijn man vindt pinguins zulke grappige beesten, en toevallig vonden we deze foto in een boek, dus hebben we besloten om deze te gebruiken. We hadden het kaartje in oktober of zo al klaar, maar we hebben heel vaak de vraag gekregen of het plaatje uit de film "Happy Feet" kwam. Die film draaide namelijk net in de bioscopen op dat moment. Maar dit was dus absoluut niet zo.

Groetjes Lilian

Hier is "onze" voorkant. Voor diegenen die hebben opgelet bij de foto's van Liv haar kamertje......de rups is geïnspireerd op haar wandlampen.
Aan de binnenkant hadden we een gedichtje aan de linkerkant en de "gebruikelijke"tekst aan de rechterkant. UIteraard was dit allemaal in een ander lettertype. Ik heb de teksten niet als foto, ik kan ze hier niet binnenhalen zoals het echt was. Oh ja, ik heb het kaartje zelf gemaakt, ook wel leuk om te vertellen.

Dag wereld...

Dag wereld met je felle kleuren,
Dag gouden bundel zonnelicht.
Dag vlugge, stille zonnestofjes.
Dag wereld met je lief gezicht.

Ik heb een handje...en een voetje...
En heb je wel mijn neus gezien?
En kijk eens naar mijn mooie ogen.
Zeg, ben ‘k een ijdeltuit misschien?

Ik kan mijn vingertjes bewegen.
En ik krijg tandjes hoor, ja heus.
En daar, dat zijn mijn eigen teentjes.
Zeg wereld heb jij ook een neus?

Peter & Meter: Ome John & Tante Lia

...daar ben ik dan!

Liv

Geboren op  14 december 2006

Dochter van
Frans & Patricia Buijs
Zusje van Max

******TILBURG

Wil je een beschuit met muisjes?
Bel dan eerst even naar de Buijsjes!

Vergeet ik nog te zeggen, dat we aan de binnenkant, als soort van watermerk, een vlinder hadden staan. Maar dat heeft de drukker verzorgd en heb ik helemaal niet op de computer!
Patricia

Terug
Bovenaan