Siebe 1 jaar !! (foto's)

A

Anoniem

Guest

Mama had speciaal voor mijn eerste verjaardag een fototaart laten maken. Mooi is ie hè!! Helaas was deze foto op de taart gaan 'blazen' door het vocht, maar gelukkig had de bakker er een nieuw eetbaar vel met mijn foto bij geleverd waardoor we toch nog een mooie fototaart hadden op zondag!

Natuurlijk hoort er ook een kaarsje en vuurwerk op de taart. Ik keek echt mijn oogjes uit.

Dit cadeau kreeg ik van mama. Een muziek en  leerstoel van Fisher Price. Helemaal leuk. Ik speel er erg veel mee. Als ik er op ga zitten, begint hij te spelen. Er zit ook een boekje bij met dierengeluidjes en een lampje met verschillende kleuren lichtjes.

En natuurlijk een klok, zodat ik klok kan leren kijken!!! Ahum, ik denk dat ik daar nog een beetje te klein voor ben. Maar er komen ook weer heel leuke geluidjes uit.

Ja mooi, een groot stuk taart. Alleen wat moet je er mee hè??!! Het ziet er wel leuk uit.

Nadat mama mij wat slagroom liet proeven, wilde ik het wel zelf proberen. Mmmmm, lekkerrrrr!!!

Tja, als het dan toch mag, dan doe ik het maar. En iedereen keek en lachte toen ik in de taart aan het slaan was. Rare mensen hoor, maar ja, dat is maar een detail...

Heerlijk hoor, in dat zachte spul kneden. Jammer dat het voorbij was.... Gelukkig had mama mij een slabber met mouwtjes aangegeven. Anders had ik nog  schone kleren aan moeten trekken....

Al met al was het een beetje een rare dag met zijn drietjes, maar we hebben er toch een leuke dag van gemaakt. Op naar mijn tweede verjaardag!!

Kus Siebe

ps. je moet een beetje schuiven met de foto's anders zie je maar stukken.

Hoi Fonske,

Wat een mooie jochies zeg! Mooie taart, mooi cadeau, trotse mama en trotse broer: volgens mij heeft jouw Siebe een heerlijke eerste verjaardag gehad..... Het ziet er in ieder geval gezellig uit.

Groetjes, Susan mv Gijs (3,5) en Sophie (wordt as zondag 1 jaar)
(net nieuw aangemeld en bij voorstellen lees je wat meer over mij...)

Owww wat een geweldige foto's!
Als ik het zo zie, hebben jullie het erg leuk gehad....

Liefs Annet

mooie taart hoor! Zo te zien heeft Siebe veel plezier gehad

Hoi Fonske wat een mooie foto's zeg en wat een mooie mannetjes.
Ik zie wel dat zijn verjaardag helemaal geslaagd was.

En wat een leuk ding zeg dat stoeltje

Liefs Ilse mv Danique

Wat een geweldig kereltje is het toch! En een mooie taart! (leuke versieringen en zo) Ik heb ze nog niet hier in de buurt zo mooi gezien! Je had deze bij een bakker besteld? Toch alvast eens gaan orienteren hier........

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan